درخواست نماینده کوهدشت از وزارت نیرو برای تامین آب شرب

به گزارش هولی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواهان تخصیص بودجه لازم برای تامین آب شرب شهرستان های حوزه انتخابیه اش شد.

درخواست نماینده کوهدشت از وزارت نیرو برای تامین آب شرب

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مبلّغی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تبریک 16 آذرماه روز دانشجو اعلام کرد: لرستان در تنش شدید آب قرار داشته و علاوه بر آب کشاورزی در حوزه آب شرب نیز با مشکل جدی روبرو است. چرا در تصمیم گیری ها نسبت به مسائل آبی شهرهای لرستان هیچ بحثی مطرح نمی گردد، مگر می گردد این استان از آب شرب و کشاورزی بی بهره باشد، در حالی که منشأ آب است؟

وی در ادامه اضافه کرد: چرا وزارت نیرو در احداث سد معشوره لرستان تعلل نموده و هیچ جدیتی ندارد؟ آیا در این رابطه مردم حقی ندارند یا اینکه داستان چیز دیگری است؟ ما می خواهیم وزارت نیرو سیاست های غلط گذشته را ادامه ندهد. بعلاوه با توجه به اهمیت احداث سد معشوره ضروری است رئیس جمهور و یا وزیر نیرو از محل احداث این سد بازدید نمایند.

نماینده کوهدشت با بیان اینکه روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه با مشکل جدی آب شرب رو برو هستند، توضیح داد: چرا بودجه لازم برای آب شرب مردم در شهرستان های کوهدشت و رومشکان تخصیص داده نمی گردد، از این رو ضروری است دولت و وزارت نیرو به مساله آب شرب مردم حوزه انتخابیه ام و بعلاوه نسبت به احداث سد در این منطقه ها توجه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1935

به "درخواست نماینده کوهدشت از وزارت نیرو برای تامین آب شرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نماینده کوهدشت از وزارت نیرو برای تامین آب شرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید