ربیعی: پول خط اعتباری اروپا باید در اختیار ما قرار بگیرد

به گزارش هولی، سخنگوی دولت در خصوص خط اعتباری اروپا گفت:حساب یا خط اعتباری تفاوتی ندارد ما باید بتوانیم خرید خود را انجام دهیم و هر کالایی را هم که می خواهیم و مورد احتیاج ما است، تهیه کنیم. این پول باید در اختیار ما قرار گیرد تا با آن خرید کنیم.

ربیعی: پول خط اعتباری اروپا باید در اختیار ما قرار بگیرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز، چهارشنبه 13 اردیبهشت، هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به این که بحث گام سوم امروز در دولت مطرح شد، اظهار کرد: فرانسه نمایندگی اروپا را به عهده گرفته و وزیر اقتصاد آنها هم به آمریکا رفته تا توافق را بگیرد اگر توافق شد و آنها اعلام کردند ما به توافق خود عمل می کنیم اما چشم اندزای نداریم که تا روز آدینه اروپا توافق را بگیرد .

وی با بیان اینکه اگر اروپا توافق را نگیرد ما گام سوم را در روز مقرر اجرایی می کنیم تاکید نمود: به هر حال این سیاست اروپا است که می خواهد هماهنگی کند و ما دخالتی در آن نداریم. ما منتظر اروپا هستیم. البته وعده خرید نفت محقق شده است و اکنون رفته اند تا مجوزش را بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خط اعتباری محدودیتی برای خرید ایران ایجاد می نماید گفت: حساب یا خط اعتباری تفاوتی ندارد ما باید بتوانیم خرید خود را انجام دهیم و هر کالایی را هم که می خواهیم و مورد احتیاج ما است، تهیه کنیم. این پول باید در اختیار ما قرار گیرد تا با آن خرید کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدگاه های ما جلو رفته و از 19 مورد اختلاف به 3 مورد رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به این که گزارشی از انتصاب مدیران زن در دولت توسط خانم ابتکار ارائه شد گفت: میزان به کارگیری زنان در مدیریت رشد داشته است و رئیس جمهور هم تاکید دارد که انتصابات در سطوح بالاتر ادامه یابد.

سخنگوی دولت در سرانجام توضیح داد: مصوبه ای داشتیم تا 400 میلیارد تومان برای خرید نهاده های کشاورزی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 358

به "ربیعی: پول خط اعتباری اروپا باید در اختیار ما قرار بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پول خط اعتباری اروپا باید در اختیار ما قرار بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید