خبرنگاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان: این استان پلیس کرونا ندارد

به گزارش هولی، اهواز - خبرنگاران - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان شامگاه چهارشنبه در اطلاعیه ای نسبت به خبر راه اندازی پلیس کرونا در استان خوزستان واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

خبرنگاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان: این استان پلیس کرونا ندارد

به گزارش چهارشنبه شب خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس در این اطلاعیه آمده است: نیروی انتظامی به عنوان یکی از اعضای کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در چارچوب سیاست ها و مصوبات ابلاغی ستاد ملی فعالیت نموده و هرگونه اعلام ممنوعیت و یا محدودیت خارج از تصمیمات اعلام شده توسط کمیته اجتماعی انتظامی ستاد، فاقد اعتبار قانونی است .

در ادامه آمده است پیرو ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا همه دستگاه های مسئول در سطوح ملی و استان ها، باید صرفاً در حدود مصوبات این ستاد یا کمیته اجتماعی-انتظامی اقدام به فعالیت نمایند.

این معاونت با تاکید بر اینکه تا کنون واحدی به نام پلیس کرونا در هیچ استان یا ساختار سازمانی ناجا شکل نگرفته است از همکاری و همراهی دلسوزانه و متعهدانه هموطنان جهت یاری به قطع زنجیره کرونا تقدیر نموده و خواهان ادامه این همکاری با پلیس، کادر سلامت و دیگر سازمانها و نهادهای مسئول تا محو کامل بیماری در کشور شد.

در سرانجام اطلاعیه اعلام شد: پلیس با توجه به شرایط پیش رو، هر گونه تصمیم جدید در نحوه مدیریت بحران ملی شیوع ویروس کرونا را به طور رسمی و به وسیله رسانه ها به اطلاع هموطنان خواهد رساند.

به گزارش خبرنگاران هفته گذشته فرماندار آبادان اظهار داشت: به منظور مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا پلیس کرونا در این شهرستان راه اندازی شده و با مبتلایان به کرونا که آزادانه در شهر تردد می نمایند برخورد و آنها را اعمال قانون می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1071

به "خبرنگاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان: این استان پلیس کرونا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان: این استان پلیس کرونا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید