بوریس جانسون: ترجیح می دهم بمیرم تا برگزیت را به تأخیر بیندازم

به گزارش هولی، نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه گفته ترجیح می دهد بمیرد تا اینکه خروج کشورش از اتحادیه اروپا را به تأخیر بیندازد.

بوریس جانسون: ترجیح می دهم بمیرم تا برگزیت را به تأخیر بیندازم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پنجشنبه گفت ترجیح می دهد بمیرد تا اینکه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) را به تأخیر بیندازد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، آقای جانسون همزمان از نمایندگان مخالف دولت در مجلس انگلیس خواسته از برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت نمایند.

نمایندگان مجلس عوام انگلیس چهارشنبه شب طرحی را به تصویب رساندند که از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق با این اتحادیه جلوگیری می نماید.

این طرح جانسون را ملزم می نماید یا با اتحادیه اروپا بر سر خروج از اتحادیه اروپا توافق کند و یا ضرب الاجل 31 اکتبر برای برگزیت را به تأخیر بیندازد.

جانسون که قبلاً گفته بود به دنبال آن است که به هر قیمتی، ولو بدون توافق با اتحادیه اروپا برگزیت را در روز 31 اکتبر محقق کند، تصویب این طرح در مجلس را مخل مذاکراتش با بروکسل دانسته است. او چهارشنبه شب خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام در روز 15 اکتبر شد.

نخست وزیر انگلیس در یک سخنرانی در ایرلند شمالی گفت: ترجیح می دهم هنگام مبارزه بمیرم تا از اتحادیه اروپا بخواهم برگزیت را به تأخیر بیندازد. ما باید 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج شویم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 329

به "بوریس جانسون: ترجیح می دهم بمیرم تا برگزیت را به تأخیر بیندازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوریس جانسون: ترجیح می دهم بمیرم تا برگزیت را به تأخیر بیندازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید