برنامه ای برای دریافت تست کرونا از دانشجویان خوابگاهی نداریم

به گزارش هولی، رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به تعطیلی خوابگاه های دانشجویی و عزیمت آن ها به شهرستان های محل سکونت شان گفت: برنامه ای برای دریافت تست کرونا از این دانشجویان نداریم.

برنامه ای برای دریافت تست کرونا از دانشجویان خوابگاهی نداریم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل زیر 18 سال آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا برای تست مبتلا بودن یا نبودن دانشجویان خوابگاهی که هم اکنون دانشگاه های آن ها تعطیل شده و قصد عزیمت به شهرستان های خود را دارند، تدبیری اندیشیده شده یا نه، اعلام کرد: تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است و برای تست دانشجویان لازم نیست کاری انجام گیرد.

جهانپور در پاسخ به این سوال که آیا در چنین شرایطی مبنا بر مبتلا نبودن دانشجویان گذاشته شده است یا خیر، گفت: لزومی به تست دریافت از دانشجویان خوابگاهی نیست و اگر مواردی شنیده می گردد که مسافر مبتلا به ویروس از تهران به شهرستانی سفر نموده و در آنجا فوت شده با این اقدامات پیشگیرانه متفاوت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 842

به "برنامه ای برای دریافت تست کرونا از دانشجویان خوابگاهی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای برای دریافت تست کرونا از دانشجویان خوابگاهی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید