اعتصاب بخش عمومی یونان پروازها و خدمات دولتی را مختل می نماید

به گزارش هولی، کارکنان بخش دولتی یونان قصد دارند امروز پنج شنبه در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی و مالیاتی که از سوی وام دهندگان بین المللی درخواست شده، اعتصاب نمایند.

اعتصاب بخش عمومی یونان پروازها و خدمات دولتی را مختل می نماید

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در پی اعتصاب کارکنان بخش عمومی یونان، پروازهای آتن روز پنج شنبه زمین گیر خواهد شد و خدمات در شهرداری ها و سازمان های مالیاتی نیز با اختلال روبرو می گردد.

دولت یونان برای دریافت یاری های مالی از وام دهندگان بین المللی مجبور به اجرای اصلاحات مالی و مالی است و برنامه ریاضت مالی را در اولویت قرار داده است. اجرای برنامه های ریاضتی با مخالفت گسترده شهفرایندان یونانی روبرو شده است.

بزرگترین اتحادیه کارکنان بخش دولتی یونان از کلیه معلمان، پزشکان، کارکنان بخش کنترل پروازها و بازنشستگان خواسته است تا به این اعتصاب 24 ساعته بپیوندند.

حدود 500 هزار نفر از کارکنان بخش دولتی یونان در این اتحادیه عضو هستند. بازرسان وام دهندگان بین المللی شامل کمیسیون اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول طی هفته جاری وارد آتن شدند تا فرایند پیشرفت دولت یونان در اجرای اصلاحات مالی و مالی را آنالیز نمایند.

دولت آلکسیس سیپراس نخست وزیر یونان قول داده است تا هزینه های بازنشستگی را طی امسال میلادی به میزان 1.8 میلیارد یورو کاهش دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 974

به "اعتصاب بخش عمومی یونان پروازها و خدمات دولتی را مختل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب بخش عمومی یونان پروازها و خدمات دولتی را مختل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید