از دور کاری از خانه در دوران کووید-19 خسته شده اید؟ از باربادوس کار کنید !

به گزارش هولی، دولت یکی از جزایر کارائیب پیشنهادی جالب به کانادایی هایی داده که از قرنطینه به خاطر کووید-19 خسته شده اند. آنها می گویند وقتی بتوانید کار از خانه تان را در یک بهشت استوایی انجام بدهید بسیار قابل تحمل تر می گردد.

از دور کاری از خانه در دوران کووید-19 خسته شده اید؟ از باربادوس کار کنید !

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

کشور جزیره ای باربادوس برنامه ای اقامتی به طور موقت راه اندازی نموده که شامل یک ویزای کار از راه دور یک ساله است. این ویزا به افراد خارجی اجازه می دهد در باربادوس زندگی و از راه دور کار نمایند تا دوران پاندمی کروناویروس را پشت سر بگذارند.

از همین حالا، درخواست دهندگان می توانند اطلاعات شخصی خود را در وبسایتی که برای این منظور تهیه شده ارسال نمایند. درخواست ظرف 72 ساعت پردازش می گردد و بعد از آن درخواست دهنده در صورت پذیرفته شدن می تواند در باربادوس زندگی کند و از آنجا مشغول کار از راه دور بگردد.

البته چند شرط وجود دارد و یکی از آن ها این است که حداقل درآمد شما باید 50 هزار دلار آمریکا در سال باشد. علاوه بر این هر فرد باید یک کارمزد غیرقابل بازپرداخت 2 هزار دلاری پرداخت کند که برای خانواده ها به 3 هزار دلار افزایش پیدا می نماید. اما وقتی این هزینه پرداخت بگردد دیگر هیچ مسئله ای نیست و درخواست با موفقیت ثبت شده است.

میا آمور ماتلی نخست وزیر باربادوس اوایل این ماه زمانی که نخستین بار ایده اجرای این برنامه را بیان کرد، گفت: اگر بتوانید اینجا بیایید و مدتی اینجا کار کنید و دوباره بروید و بازگردید، دیگر نیازی ندارید در اروپا یا ایالات متحده یا آمریکای لاتین کار کنید.

باربادوس تا به حال 106 مورد ابتلا به کووید-19 ثبت نموده و در آخرین شمارش هفت کشته داشته است. این رقم توسط پیتر مایرز مدیر کانادایی سازمان گردشگری و بازاریابی باربادوس اعلام شد.

مایرز در مصاحبه ای گفت سیستم مراقبت از سلامت این کشور توانسته تا به حال بسیار جلوتر از بحران حرکت کند. او گفت یکی از دلایل این است که مسئولان دو مرکز راه اندازی نموده اند که تنها هدف شان یاری به بیماران کووید-19 است تا آن ها وارد بیمارستان های دیگر نشوند. این دو بخش قرنطینه می توانند به بیش از 200 نفر خدمت رسانی نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1215

به "از دور کاری از خانه در دوران کووید-19 خسته شده اید؟ از باربادوس کار کنید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دور کاری از خانه در دوران کووید-19 خسته شده اید؟ از باربادوس کار کنید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید