اتفاق عجیب برای کشتی گیران نوجوان ایران

به گزارش هولی، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و مجموع 113 امتیاز عنوان قهرمانی رقابت های جهانی ترکیه را بدست آورد.

اتفاق عجیب برای کشتی گیران نوجوان ایران

اما این قهرمانی در حالی بدست آمد که روسیه پس از مدتی غیبت در رقابت های بین المللی کشتی، در این مسابقات برترین عملکرد را داشت و پیروز به کسب 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز شد ود ر حقیقت قاطعانه به عنوان قهرمانی رسید، اما به این علت که مدال ها و امتیازات این تیم به علت تحریم در رده بندی تیمی لحاظ نمی گردد از رسیدن به عنوان قهرمانی تیمی بازماند تا تیم ایران به عنوان قهرمانی برسد.

روس ها بعلاوه با نام بی طرف در این مسابقات حضور داشتند و سرود ملی این کشور نیز پس از کسب 2 مدال طلا در سالن مسابقات پخش نشد.

حضور روسیه در رقابت های جوانان دنیا به میزبانی اردن نیز قطعی است و به احتمال زیاد در رقابت های دنیای بزرگسالان نیز حضور خواهند داشت؛ اتفاقی که بدون شک کار کشتی ایران را بیش از پیش سخت خواهد نمود.

کشتی فرنگی نوجوانان ایران سال گذشته نیز در غیاب روس ها با یک مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز و مجموع 135 امتیاز عنوان قهرمانی دنیا را کسب کردند و عملکرد بهتری به لحاظ مدالی نسبت به مسابقات سال جاری داشتند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2291

به "اتفاق عجیب برای کشتی گیران نوجوان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای کشتی گیران نوجوان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید