آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تربیت مدرس بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش هولی، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: این دانشگاه برای دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی به وسیله آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان ، آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) برگزار می نماید.

آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تربیت مدرس بهمن ماه برگزار می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون زبان انگلیسی در سطح تافل گفت: این دانشگاه به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی به وسیله آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان و همچنین داوطلبان ورود به دوره های دکتری تخصصی، دانشگاه تربیت مدرس آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) برگزار می نماید.

آزمون زبان به منظور سنجش انجام می گردد

وی اضافه نمود: آزمون زبان به منظور سنجش انجام می گردد و قبولی در این آزمون بر اساس حدنصابی که در اطلاعیه های ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام می گردد ، به مدت دو سال اعتبار دارد.

داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب قبولی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام نمایند

نصرتی توضیح داد: داوطلبان باید برای اطلاع از حدنصاب قبولی و مدت اعتبار این آزمون برای دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام نمایند.

آزمون زبان انگلیسی به صورت تستی است

وی ادامه داد: آزمون زبان انگلیسی به صورت تستی برگزار می گردد و شامل یکصد سوال چهار گزینه ای است و برای پاسخ غلط، نمره منفی منظور نمی گردد.

مهلت ثبت نام در این آزمون تا 20 دی ماه است

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس افزود: ثبت نام در این آزمون تا 20 دی ماه است .داوطلبان با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی و دریافت گواهی نسبت به ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام نمایند.

اطلاع از زمان برگزاری آزمون از 30 دی ماه تا 2 بهمن ماه

نصرتی اضافه نمود: هزینه شرکت در آزمون زبان انگلیسی ، مبلغ(یک میلیون ریال) است که به صورت الکترونیکی دریافت خواهد شد همچنین ثبت نام شدگان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه، راهنمای شرکت در آزمون و اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون از 30 دی ماه تا 2 بهمن ماه به وسیله وبگاه سایت دانشگاه اقدام نمایند.

آزمون زبان انگلیسی 3 بهمن ماه در محل دانشگاه تربیت مدرس

وی گفت: آزمون زبان انگلیسی 3 بهمن ماه در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می گردد این درحالی است که داوطلبان می توانند هر روز پاسخ سوالات خود را از ساعت 8 تا 12 و 13 تا 15 به وسیله شماره 82883061 دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 718

به "آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تربیت مدرس بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تربیت مدرس بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید