گاف ترامپ در پیغام تبریک بابت قهرمانی یک تیم ورزشی، رئیس جمهور آمریکا ایالت های کشورش را نمی شناسد!

به گزارش هولی، رئیس جمهور کشور آمریکا بار دیگر با اشتباهی تأمل برانگیز در شبکه های اجتماعی سوژه اهالی فضای مجازی شده است.

گاف ترامپ در پیغام تبریک بابت قهرمانی یک تیم ورزشی، رئیس جمهور آمریکا ایالت های کشورش را نمی شناسد!

به گزارش خبرنگاران، به دنبال معین قهرمان جدید لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) در بازی فینال این رقابت ها موسوم به سوپر بوال، چهره های معروف و سرشناس فراوانی به وسیله شبکه های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داده و به تیم قهرمان تبریک گفتند.

بازی سوپر بوال بامداد امروز (دوشنبه) برگزار گردید که در آن تیم کانزس سیتی چیفس پیروز شد تیم سن فرانسیسکو فورتی ناینرز را با نتیجه 31 بر 20 شکست دهد و به این ترتیب برای اولین بار در 50 سال اخیر جام قهرمانی وینس لومباردی را کسب کند.

یکی از افراد سرشناسی که به تیم کانزاس سیتی قهرمانی اش را تبریک گفته، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است که البته پیغام تبریکش با گافی بزرگ همراه بوده است. ترامپ در پیغامی که در صفحه شخصی اش منتشر شده نوشته است:تبریک به کانزاس سیتی چیفس بابت یک بازی فوق العاده و یک بازگشت استثنایی زیر فشاری سنگین. شما نماینده ای بسیار خوب برای ایالت بزرگ کانزاس و در حقیقت کل آمریکا هستید. کشور ما به شما افتخار می نماید!

ترامپ در حالی تیم کانزاس سیتی چیفس را نماینده ای شایسته برای ایالت کانزاس معرفی کرد که شهر کانزاس سیتی در ایالت میسوری آمریکا واقع شده و تیم چیفس هم همواره در این ایالت بوده و هست.

توئیت اول ترامپ

توئیت دوم ترامپ بعد از اصلاح اشتباه

اگرچه ترامپ ساعاتی بعد گاف بزرگش را تصحیح نموده اما اشتباه او از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نمانده و بسیاری به او به خاطر اشتباه عجیبش طعنه زده اند.

یکی از آنها کلر مک کاسکیل سناتور سابق ایالت میسوری بود که با دریافت عکس از روی توئیت اول ترامپ (اسکرین شات) و انتشار آن در صفحه شخصی خود خطاب به رئیس جمهوری آمریکا نوشته است: این تیم برای میسوری است ای آدم یخ احمق.

کاربری دیگری نوشته است:این توئیت شوکه کننده است. باور نمی کنم که ترامپ بداند کانزاس حتی یکی از ایالت های آمریکا است.

یکی از جالب ترین واکنش ها مربوط به کاربری بوده که گاف ترامپ را با کوشش های وزیر امور خارجه دولت او مایک پمپئو برای خجالت زده کردن یک خبرنگار زن با پرسیدن این سؤال از او که آیا می داند اوکراین روی نقشه دنیا کجا واقع شده است، مقایسه کرد. پمپئویی که خودش اهل کانزاس است.

این کاربر نوشته است: این توئیت در بحبوحه یک چرخه خبری ادامه دار منتشر می گردد که در آن وزیر امور خارجه ترامپ - کسی که همه می دانند اهل کانزاس است - ادعا کرد که یک خبرنگار نمی تواند یک جایی را روی نقشه پیدا کند.

یکی دیگر از افرادی که به توئیت ترامپ واکنش نشان داده، یک پزشک سرشناس در آمریکا به نام یوجین گو است که به خاطر ماجرای شکایتش از ترامپ در سال 2018 معروف است. او در صفحه شخصی خود نوشته است: دونالدو ترامپ در صندلی رئیس جمهور آمریکا نمی داند که تیم کانزاس سیتی از میسوری است و در واقع فکر می کرد که آنها اهل ایالت بزرگ کانزاس هستند. این یعنی که او اصلاً مسابقات فوتبال {آمریکایی} را دنبال نمی نماید و فقط تظاهر می نماید که برای بازی سوپر بوال اهمیت قائل است. این برای یک رئیس جمهور عوام فریب است که حتی ابتدایی ترین چیزها را درباره محبوب ترین ورزش کشور نمی داند. ترامپ آدم مردمی نیست. ترامپ فقط یک مرد پیر است که دست هیچ کسی به او نمی رسد و فقط عاشق گلف بازی کردن و دزدیدن پول پرداخت کنندگان مالیات برای خودش و فرزندانش است.

این نخستین باری نیست که ترامپ با اشتباهاتش در توئیتر جنجال ساز می گردد. او سال گذشته برای اشاره به جهت طوفان دوریان و در ماه ژوئن همان سال هم در پیغامش برای ناسا مورد تمسخر واقع شده بود. طبق یک تحقیق به عمل آمده از سوی سایت Factba.se ترامپ از زمانی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده تا به امروز در متن پیغام هایش 188 مورد غلط و اشتباهات مختلف داشته یعنی او به ازای هر 5 روز از عمر ریاست جمهوری اش یک بار مرتکب اشتباه شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 776

به "گاف ترامپ در پیغام تبریک بابت قهرمانی یک تیم ورزشی، رئیس جمهور آمریکا ایالت های کشورش را نمی شناسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف ترامپ در پیغام تبریک بابت قهرمانی یک تیم ورزشی، رئیس جمهور آمریکا ایالت های کشورش را نمی شناسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید