هفته پرتلاطم بازار سهام؟، کارشناسان به بورس خوش بین شدند؟

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، بازار سهام هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. اما در میانه هفته و با مخابره سیگنال های مثبت از سوی سیاست مدارن فرایند رو به رشد آن شروع شد و در نهایت شاخص کل نسبت به هفته گذشته 5 درصد رشد داشت.

هفته پرتلاطم بازار سهام؟، کارشناسان به بورس خوش بین شدند؟

علی صادقین، کارشناس بازار سهام در مورد تحولات بورس در هفته معاملاتی گذشته گفت: هفته گذشته شاخص کل پرنوسانی داشتیم. در اواخر هفته بازار فرایند بهتری پیدا کرد.

وی اضافه کرد: البته حجم معاملات و به ویژه حجم معاملات خرد بسیار پایین است و سرانه خرید حقیقی ها جالب نیست. ما در سراسر هفته ای که گذشت شاهد خروج پول حقیقی بودیم اما اتفاقاتی در بازار افتاده که کورسوی امید است.

این کارشناس بیان نمود: اولین موضوع مثبت، تصویب 10 بند برای بهبود شرایط بورس است. مهمترین بند آن نیز مربوط به نرخ سوخت گروه های بزرگ بود. علاوه بر این معافیت مالیاتی نیز مطرح شد.

صادقین گفت: حذف ارز 4200 تومانی مورد دیگری بود و عدم رشد بهره بین بانکی نیز باعث شد تهدیداتی که در این حوزه بازار سرمایه را تهدید می کرد تا حدودی مرتفع شد.

وی بیان نمود: علاوه بر این، گزارشات سه ماهه پاییز در دی منتشر می گردد و احتمالا گزارشات خوبی خواهیم دید. پی به ای فوروارد برای خیلی از نمادها به زیر چهار رسیده که آن ها را مجذوب کننده می نماید. ماحصل همه این موارد باعث شده نوعی خوشبینی نسبت به بازار سهام شکل گیرد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1983

به "هفته پرتلاطم بازار سهام؟، کارشناسان به بورس خوش بین شدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته پرتلاطم بازار سهام؟، کارشناسان به بورس خوش بین شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید