ناهار چی بخوریم؟

به گزارش هولی، اگر شما هم زیاد این سوال را می پرسید که ناهار چی بخوریم، در این مطلب قرار است چند غذای فوری برای ناهار مقوی و سبک را به شما معرفی کنیم.

ناهار چی بخوریم؟

اگر وقت کافی برای پختن غذا ندارید ولی نمی خواهید وعده مهم روز را از رژیم غذایی تان حذف کنید، غذاهای سریع برای ناهار گزینه های مناسبی هستند. شاید در نگاه اول فکر کنید تعداد این غذاها محدود است، ولی در فهرست غذای فوری برای ناهار، می توانید از میان چند گزینه ای که پیش رویتان است، یک غذا را انتخاب کنید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا چند غذای فوری برای ناهار را یاد بگیریم.

کباب تابه ای یا کباب دیگی

کباب تابه ای با طعمی شبیه کباب کوبیده یک غذای ایده آل و حسابی در گروه انواع غذای فوری برای ناهار است. یک ناهار خوشمزه و لذیذ که دردسرهای زغال و منقل کباب کوبیده را هم ندارد و در کمترین زمان ممکن تهیه می گردد.

کوکو سبزی خوشمزه در فر یا ماهیتابه

یکی از انواع غذای فوری برای ناهار، کوکو سبزی است. کوکو سبزی هم از آن دسته غذاهای آسان و در عین حال با رمز و رازهای خوشمزه است که آن را به خوراکی مناسب و سبک برای وعده ناهار تبدیل نموده است.

شامی گیلانی یا شامی رشتی

شامی پوک از جمله خوشمزه ترین غذاهای استان گیلان است که همان قدر که به سرعت تهیه می گردد همان قدر هم مجلسی، لذیذ و خوشمزه است. رشتی ها این شامی خوشمزه را با نان لواش یا بربری و سبزی خوردن میل می نمایند.

سوپ گوجه فرنگی

در هوای سرد بارانی و برفی و بعلاوه روزهای آلودگی هوا، خوردن غذاهای داغ مثل سوپ حسابی می چسبد و سوپ گوجه فرنگی هم به خاطر ویتامین C موجود در آن یک سوپ ساده و راحت و خوشمزه برای درمان سرماخوردگی و البته یک گزینه بسیار خوشمزه برای وعده ناهار سبک و نانی است.

کوکو سیب زمینی خام و پخته

کوکو سیب زمینی را به عنوان یک نمونه از انواع غذای نانی محبوب و پرطرفدار با سیب زمینی پخته شده هم درست می نمایند که هم زمان بیشتری برای پخت لازم دارد و هم کمی بیشتر از کوکو سیب زمینی خام روغن به خودش می گیرد. به عنوان چند غذای فوری برای ناهار می توانید کوکو سیب زمینی را انتخاب کنید.

پیراشکی سیب زمینی بدون فر

اگر دستور پخت یکی از انواع غذاهای محبوب نانی و یک خوراک خوشمزه را بخواهید که اتفاقا خیلی هم سریع آماده می گردد یکی از چند غذای فوری برای ناهار به شما پیراشکی سیب زمینی بدون فر را پیشنهاد می دهیم. این پیراشکی را با هر موادی که در خانه دارید تهیه کنید.

عدسی لعابدار و خوشمزه

عدسی را خیلی ها به عنوان صبحانه هم درست می نمایند ولی می تواند در فهرست بلند بالای چند غذای فوری برای ناهار سبک زمستانی هم جای خودش را باز کند. این غذای سنتی و مقوی، برای همه سنین مناسب است و اتفاقا خاصیت سیرنمایندگی زیادی هم دارد. می توانید آن را هم با گوشت و هم بدون گوشت درست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا دستورهای بیشتر از آشپزی آش شلغم با برنج، مخصوص سرماخوردگی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2204

به "ناهار چی بخوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناهار چی بخوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید