مناسب سازی تاسیسات گردشگری اردبیل

به گزارش هولی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از نظارت ویژه بر روند مناسب سازی تاسیسات گردشگری این استان اطلاع داد.

مناسب سازی تاسیسات گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل توضیح داد: رعایت استانداردهای مناسب سازی ساختمان ها در تمامی تاسیسات 19 گانه گردشگری به جد رصد می گردد.

وی با یادآوری نظارت و بازرسی بر روند مناسب سازی در سال های اخیر گفت: این مهم با هدف ارائه خدمات کیفی و پاسخ به احتیاج جانبازان، معلولان و سالمندان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید نمود: علاوه بر این با هدف تسهیل دریافت خدمات و کاهش بار مراجعات حضوی به ویژه برای معلولان، میز الکترونیک اداره کل به صورت الکترونیک خدمات ارائه می نماید.

فلاحی با بیان اینکه در چنین وضعیتی بسیاری از خدمات بدون مراجعه به اداره کل قابل دریافت است، ادامه داد: همچنین ایجاد رمپ و بهسازی ساختمان های اداری مورد توجه بوده تا معلولان به سادگی قادر به مراجعه به ادارات و طبقات مختلف شوند.

وی به اطلاع رسانی خدمات اداره کل در ساختمان مرکزی اشاره و توضیح داد: با توجه به گستره فعالیت های اداره کل و در نتیجه گستره مخاطبان و مشتریان این مجموعه تکریم ارباب رجوع و پاسخ به احتیاج گروه های مختلف مورد تاکید است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 284

به "مناسب سازی تاسیسات گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی تاسیسات گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید