پیشرفت فیزیکی 90درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین

به گزارش هولی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین گفت: در نیمه نخست سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

پیشرفت فیزیکی 90درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمد روشنایی فرد صبح امروز 30 اردیبهشت ماه در جلسه آنالیز پروژه های سال 99 نمین اظهار کرد: سال جاری اولویت اصلی با توجه به تأکید مدیرکل استان، تکمیل و بهره برداری از پروژه هاست که پیشرفت فیزیکی بالایی دارد.

او اضافه نمود: بر این اساس طرح های مختلف در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اولویت بندی شده و بر اساس پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه ها در زمینهٔ تکمیل و بهره برداری بعضی پروژه ها تصمیم گیری شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمین از بهره برداری از رینگ دوم جاده دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو اطلاع داد و گفت: هدف گذاری شده تا راستا برگشت این جاده سال جاری اجرایی شده و تا خاتمه سال 99 افتتاح گردد.

او بیان نمود: یکی از پروژه هایی که در شهرستان پیشرفت بالای 85 درصدی دارد ساختمان موزه صنایع دستی عنبران است که تا خاتمه سال تکمیل و بهره برداری می گردد.

روشنایی فرد با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین توضیح داد: حیاط جنوبی این مجموعه بعد از چندین سال به شکلی مناسب ساماندهی و بازسازی طبقه بالای این بنا نیز صورت گرفته و در نیمه نخست سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

او با اشاره به قدمت و شهرت صنایع دستی نمین اضافه نمود: کوشش و جدیت بر تقویت فراوری و حمایت از فعالان در این عرصه با معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1016

به "پیشرفت فیزیکی 90درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت فیزیکی 90درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید