جعفری: فشردگی مسابقات ما را آزار می دهد، در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم

به گزارش هولی، حسن جعفری، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: فشردگی مسابقات برای ما آزاردهنده است، ولی هدف مان این است که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

جعفری: فشردگی مسابقات ما را آزار می دهد، در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم

حسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیمش بعد از شکست برابر الهلال گفت: تمرینات ما بعد از این بازی ادامه پیدا کرد و خودمان را آماده بازی بعدی می کنیم. در بازی با الهلال هم به دلیل فشردگی مسابقات خسته بودیم و البته برابر تیمی قرار گرفتم که قهرمان آسیا بود و همه می دانند شرایط ما با آنها قابل قیاس نیست. این اولین بار بود حضور در چنین مسابقه ای را تجربه می کردیم و حریف ما خیلی باتجربه تر بود، با این حال تمام توان مان را گذاشتیم که امتیاز بگیریم. متأسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت شکست خوردیم.

وی با اشاره به ملاقات بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان خاطر نشان کرد: با تیمی بازی داریم که فوتبال فیزیکی ارائه می نماید و تجربه بالایی در این مسابقات دارد. این یک بازی متفاوت نسبت به بازی اول است و تمام کوشش ما این است که با امتیاز به ایران برگردیم. ما در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم، ولی کوشش می کنیم تا نتایجی آبرومندانه بگیریم و از این گروه صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو درباره شرایط این تیم در لیگ برتر و اینکه آنها چه هدفی را دنبال می نمایند، توضیح داد: هدف باشگاه از ابتدای فصل قهرمانی یا رسیدن به کسب سهمیه بود و این هدف را همچنان دنبال می کنیم. البته فشردگی مسابقات تیم ما را آزار می دهد و با این شرایطی که در لیگ قهرمانان پیش آمد مدام در حال سفر هستیم. عدم میزبانی در ایران واقعاً کارمان را سخت تر نموده است، ولی امیدوارم شهر خودرو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان بهترین نتایج را بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 796

به "جعفری: فشردگی مسابقات ما را آزار می دهد، در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: فشردگی مسابقات ما را آزار می دهد، در گروه خیلی سختی قرار گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید