تور روسیه: مقام روس: روسیه و تاجیکستان هر نوع تبعیض نژادی، زبانی و مذهبی را محکوم می نمایند

به گزارش هولی، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: مسکو و دوشنبه قاطعانه هر نوع تبعیض نژادی، زبانی یا مذهبی را محکوم و به شدت با کوشش برای جعل تاریخ و بازنویسی نتایج جنگ جهانی دوم مخالف هستند.

تور روسیه: مقام روس: روسیه و تاجیکستان هر نوع تبعیض نژادی، زبانی و مذهبی را محکوم می نمایند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، ماریا زاکاراوا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در نشست مطبوعاتی از سی سال روابط دیپلماتیک با کشور تاجیکستان تمجید کرد.

وی اضافه کرد: هشتم آوریل سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین روسیه و تاجیکستان تجلیل می گردد. طی سه دهه فعالیت پربار دو کشور، هماهنگی مهم ترین موضوعات توسعه اقتصادی-اجتماعی، ارتباطات فرهنگی و بشردوستانه، تقویت توان دفاعی، امنیت روسیه و تاجیکستان را ممکن ساخته و تاثیر مفیدی بر اوضاع کل منطقه آسیای مرکزی گذاشته است.

وی تاکید نمود: روسیه و تاجیکستان گفت وگوهای سیاسی غنی را حفظ و سران دو کشور در قالب دوجانبه و چند جانبه و هم در پلتفرم های چندجانبه، در درجه اول، در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی، جامعه هسمود و سازمان همکاری شانگهای به طور منظم نشست هایی برپا می نمایند.

بنابر سخنان وی، رایزنی ها به وسیله روسای وزارتخانه های خارجه، مجلس ها، روسای تقریبا همه وزارتخانه ها و ادارات نیز انجام می شوند.

وی اضافه کرد: دو کشور قاطعانه هر نوع تبعیض نژادی، زبانی یا مذهبی را محکوم و به شدت با کوشش برای جعل تاریخ و بازنویسی نتایج جنگ جهانی دوم مخالف هستند.

دیپلمات روس اعلام کرد: هر دو کشور برای دستاوردها در زمینه مشارکت راهبردی، هم پیمانی بر اساس منافع مشترک و ارزش های دوستی دیرینه بین دو کشور ارزش قائل هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2074

به "تور روسیه: مقام روس: روسیه و تاجیکستان هر نوع تبعیض نژادی، زبانی و مذهبی را محکوم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: مقام روس: روسیه و تاجیکستان هر نوع تبعیض نژادی، زبانی و مذهبی را محکوم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید