معاون شورای مفتیان روسیه: صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش مسلمانان روسیه و دنیا می رسانیم

به گزارش هولی، معاون شورای مفتیان روسیه ضمن ابراز همدردی با ملت ایران در پی شیوع کرونا، گفت که این شورا از همه ظرفیت خود برای رساندن صدای مظلومیت این ملت به گوش مسلمانان روسیه و دنیا استفاده می نماید.

معاون شورای مفتیان روسیه: صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش مسلمانان روسیه و دنیا می رسانیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در تبادل نظریی ویدئویی با روشن حضرت آبیاسوف معاون شورای مفتیان روسیه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف، آن را اپیدمی بین المللی عنوان و به مسائل ایران در خرید و انتقال دارو برای مبارزه با ویروس کرونا در سایه تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره نمود.

وی مواضع مقامات رسمی روسیه در حمایت از برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران را عالی ارزیابی و بیان کرد: ملت مسلمان ایران از علما و جامعه مسلمان روسیه انتظار دارد تا از ظرفیت خود برای رساندن صدای مظلومیت ملت ایران به گوش دنیایان اقدام نمایند.

سفیر ایران در روسیه اظهار داشت که سازمان همکاری های اسلامی که روسیه عضو ناظر آن است نیز باید وظیفه خود را در قبال این موضوع ایفا نماید.

روشن حضرت نیز در این تبادل نظر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره دینی و محدودیت های اعمالی به خاطر شیوع بیماری کرونا در انجام اعمال مذهبی و فعالیت های این اداره، با ملت مسلمان ایران ابراز همدردی کرد.

معاون شورای مفتیان روسیه همچنین اظهار داشت که از تمامی ظرفیت شورای مفتیان برای روشنگری و رساندن صدای مظلومیت ملت برادر ایران به گوش مسلمانان روسیه و دنیا استفاده خواهد نمود.

وی ضمن تایید سخنان سفیر ایران، نقش سازمان همکاری های اسلامی برای دفاع از ملت ایران به منظور برداشتن تحریم های ظالمانه آمریکا را مهم و موثر خواند.

سفیر ایران در روسیه در هفته های اخیر و در تماس و تبادل نظر با مقامات مختلف روسیه درباره اثرات تحریم ها بر فرایند مقابله ایران با کرونا به رایزنی پرداخت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 925

به "معاون شورای مفتیان روسیه: صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش مسلمانان روسیه و دنیا می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شورای مفتیان روسیه: صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش مسلمانان روسیه و دنیا می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید