سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی خبرنگاران

به گزارش هولی، بارسلونا پیروز شد در خانه سویا با دو گل این تیم را مغلوب کند.

سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا در دیداری سخت و در ورزشگاه سانچس پیسخوان پیروز شد با دو گل عثمان دمبله و لیونل مسی سویا را شکست داده و به صورت موقت بالاتر از رئال مادرید در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 21 عثمان دمبله با حرکت از گوشه محوطه فرصت داشت گل اول بارسلونا را به ثمر برساند، اما ضربه او با عکس العمل بونو همراه شد.

اما در دقیقه 28 بارسلونا به گل اول رسید. روی پاس عمقی و تماشایی لیونل مسی، عثمان دمبله با دروازه سویا تک به تک شد و ضربه او بعد از گذر از بین پاهای بونو وارد دروازه سویا شد تا بارسلونا در خانه حریف از سویا پیش افتد.

سه دقیقه بعد و روی پاس زمینی مسی، فرانکی دی یونگ در گوشه محوطه صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما پیشروی بیش از حد این هافبک هلندی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

در دقیقه 41 سرجینیو دست با حرکت از سمت راست می توانست رجحان بارسلونا را دو برابر کند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با رجحان 0-1 بارسا تمام گردد.

سویا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم با حرکت نوس از سمت راست فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی او با عکس العمل مارک تراشتگن همراه شد.

در دقیقه 59 و در شلوغی محوطه بود که سرجینیو دست تا آستانه زدن گل دوم بارسلونا پیش رفت، اما ضربه محکم این بازیکن از مقابل دروازه به دیرک سویا خورد و تبدیل به گل نشد.

لحظاتی بعد عثمان دمبله و پاس به بیرون با حرکت از سمت چپ می توانست زمینه ساز گل دوم بارسلونا گردد، اما ضربه لیونل مسی دقیق نبود و از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.

در دقیقه 66 سویا با رسال روبرتو سوسو موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر اسکودرو محکم بود و از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

اما در دقیقه 85 لیونل مسی پیروز به زدن گل دوم شد. این ستاره 33 ساله با حرکت از سمت چپ با دروازه سویا تک به تک شد و اگرچه بونو ضربه اول او را مهار کرد، اما خود مسی در شرایطی سخت در ریباند پیروز به زدن گل دوم تیمش شد. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و بارسلونا با همان دو گل پیروز به غلبه بر سویا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1539

به "سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویا 0 - 2 بارسلونا؛ شب درخشان مسی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید