معرفی با ارزش ترین باشگاه های ورزشی دنیا ، رئال مادرید در صندلی ششم

به گزارش هولی، باشگاه راگبی دالاس کاوبویز ایالات متحده آمریکابا ارزش ترین باشگاه ورزشی جهان است.

معرفی با ارزش ترین باشگاه های ورزشی دنیا ، رئال مادرید در صندلی ششم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، باشگاه داری ورزشی یکی از پر سودترین تجارت های دنیا بوده و هر ساله مدیران و سهامداران درآمدهای هنگفتی بدست می آورند. در ادامه گزارش با ارزش ترین باشگاه های دنیای ورزش را معرفی می کنیم.

باشگاه راگبی دالاس کاوبویز آمریکا 5 میلیارد و 500 میلیون دلار ارزش دارد و گران قیمت ترین باشگاه ورزشی دنیا است. اگر ارزش هر دلار را 20 هزار تومان در نظر بگیریم این مبلغ تقریبا معادل 110 هزار میلیارد تومان می گردد. موسس این باشگاه جری جونز است که در سال 1989 با سرمایه ای به ارزش 150 میلیون دلار این باشگاه را تاسیس کرد.

باشگاه بیسبال نیویورک یانکیز دومین باشگاه ورزشی با ارزش دنیا است. این باشگاه 5 میلیارد ارزش دارد که خانواده ستینبرنر در سال 1973 آن را با 8 میلیون و 800 هزار دلار تاسیس نموده است.

باشگاه بسکتبال نیویورک نیکز در صندلی سومین باشگاه با ارزش دنیا واقع شده است. موسس آن شرکت مادیسون است که در سال 1997 این باشگاه را با 300 میلیون دلار تاسیس نموده است. ارزش فعلی این باشگاه بسکتبال 4 میلیارد و 600 میلیون دلار است.

چهارمین رتبه این جدول به باشگاه بسکتبال لس آنجلس لیکرز تعلق دارد. ارزش این باشگاه 4 میلیارد و 300 میلیون دلار است. خانواده جری باس در سال 1979 آن را با 20 میلیون دلار تاسیس کردند.

باشگاه بسکتبال گلدن استیت وریرز با ارزش 4 میلیارد و 300 میلیون تومان پنجمین باشگاه ورزشی دنیا است. جو لاکوب و پیتر گوبر این باشگاه را در سال 2010 با سرمایه 450 میلیون دلاری تاسیس کردند. آن ها در مدت خیلی کوتاهی پیروز شدند سود قابل توجهی بدست آورند. استفان کری و کلی تامپسون از ستاره های این باشگاه و لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) هستند.

با ارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا

باشگاه رئال مادرید اسپانیا با ارزش 4 میلیارد و 240 میلیون تومان ششمین باشگاه ورزشی و با ارزش ترین باشگاه دنیای فوتبال است. کهکشانی ها با 13 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

باشگاه راگبی نیوانگلند پاتریوتز هفتمین باشگاه این جدول است. این باشگاه توسط رابرت کرافت در سال 1994 با سرمایه ای به ارزش 172 میلیون دلار تاسیس شده است. ارزش فعلی این باشگاه 4 میلیارد و 100 میلیون دلار است.

باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا با ارزش 4 میلیارد و 20 میلیون دلار رده هشتم این جدول را به خود اختصاص داده است. بسیاری از افراد شاخص دنیای فوتبال عضو این باشگاه بوده اند. لیونل مسی، رونالدینیو، فیگو، ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا از شاخص ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه هستند.

صندلی نهم این جدول به باشگاه راگبی نیویورک جاینت اختصاص دارد. ارزش این باشگاه 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است. جان مارا آن را در سال 1925 با سرمایه ای به ارزش 500 دلار تاسیس نموده است.

باشگاه فوتبال منچستریونایتد دهمین باشگاه ورزشی با ارزش دنیا است. مالک فعلی این باشگاه اعضای خانواده گلیزر هستند که در سال 2005 آن را به قیمت 1 میلیارد و 400 میلیون تومان خریداری نموده اند. در حال حاضر این باشگاه 3 میلیارد و 810 میلیارد تومان ارزش دارد.

  • رئال مادرید با ارزش ترین برند دنیا؛ ارزش لالیگا همچنان بالا می رود
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1164

به "معرفی با ارزش ترین باشگاه های ورزشی دنیا ، رئال مادرید در صندلی ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی با ارزش ترین باشگاه های ورزشی دنیا ، رئال مادرید در صندلی ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید