اکیپ: نیمار ماندنش در پاری سن ژرمن را به بارسلونا بیان کرد

به گزارش هولی، نشریه ورزشی معتبر فرانسه مدعی شده که ستاره برزیلی PSG به مشتری اسپانیایی اش گفته که احتمالاً در پایتخت فرانسه ماندنی است.

اکیپ: نیمار ماندنش در پاری سن ژرمن را به بارسلونا بیان کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اکیپ، تنها یک روز دیگر به خاتمه بازار جابجایی فوتبال اروپا باقی مانده است و هنوز هیچ خبری از توافق میان دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا برای انتقال نیمار به نوکمپ شنیده نمی گردد. از این رو احتمال ماندن ستاره برزیلی در پارک دو پرنس بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته و ظاهراً خود او هم از بازگشت به تیم سابقش ناامید شده است، حداقل تا پنجره بعدی جابجایی.

طبق گزارش اکیپ، با وضعیتی که تاکنون روند مذاکرات دو باشگاه داشته، انتظار نمی رود که در یک روز باقی مانده تغییر خاصی حاصل گردد و جابجایی صورت بگیرد مگر اینکه طرف فرانسوی در اقدامی غیرمنتظره، انعطاف نشان داده و از موضع خود کوتاه بیاید، در غیر این صورت نیمار حداقل تا ماه ژانویه در پارک دو پرنس باقی خواهد ماند. اکیپ حتی مدعی شده است که نیمار با توجه به وضعیت موجود به اطلاع پاری سن ژرمن، بارسلونا و خانواده خود رسانده است که در پاری سن ژرمن می ماند.

نیمار از آخرین بازی اش برای پاری سن ژرمن در فصل گذشته، دیگر در هیچ مسابقه ای برای این تیم به میدان نرفته است و به دلیل محرومیت، نمی تواند PSG را در سه بازی اروپایی نخست این فصلش هم همراه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 366

به "اکیپ: نیمار ماندنش در پاری سن ژرمن را به بارسلونا بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکیپ: نیمار ماندنش در پاری سن ژرمن را به بارسلونا بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید