خداحافظی رسمی گودین با روخی بلانکو

به گزارش هولی، مدافع 33 ساله و اروگوئه ای اتلتیکو مادرید رسما بیان کرد که در سرانجام فصل و پس از 9 سال از این تیم جدا خواهد شد.

خداحافظی رسمی گودین با روخی بلانکو

خداحافظی رسمی گودین با روخی بلانکو

دیه گو گودین در کنفرانس خبری که امروز برگزار گردید، گفت در انتها فصل جاری از اتلتیکومادرید جدا می گردد. به این ترتیب این مدافع اروگوئه ای پس از 9 فصل حضور در جمع سرخ وسفیدپوشان مادریدی و کسب هشت جام مختلف از این تیم جدا می گردد.

گودین 33 ساله در کنفرانس خبری گفت: اتلتیکومادرید خانواده، باشگاه و خانه من است. خداحافظی از این باشگاه خیلی سخت است. من دوران فوق العاده ای در اتلتیکو داشتم و می خواهم از همین جا از تمام شما تشکر کنم. زیباترین دوران حرفه ای و البته زیباترین دوران زندگی ام به انتها می رسد. افتخار می کنم که جزئی از تاریخ این باشگاه هستم.

مدافع اروگوئه ای روخی بلانکو که گفته می گردد راهی اینتر خواهد شد، در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: یک سال پیش، پیشنهادی از منچستریونایتد را رد کردم، چون تصمیم گرفتم در اتلتیکومادرید بمانم اما اکنون زمان جدایی ام از اتلتیکو فرا رسیده است.

گودین با اتلتیکو یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، دو قهرمانی در لیگ اروپا و سه قهرمانی در سوپرجام اروپا را تجربه کرد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 195

به "خداحافظی رسمی گودین با روخی بلانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی رسمی گودین با روخی بلانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید