بایدها و نبایدهای سفر به اسپانیا

به گزارش هولی، کشور اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که در قسمت جنوبی این قاره واقع شده و از جنوب و شرق با دریای مدیترانه، از شمال و شمال شرق با فرانسه و از شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس همسایه است. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید...

بایدها و نبایدهای سفر به اسپانیا

با ما همراه باشید تا با بهترین قیمت تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

خرید

تهران مشهد

تهران آنتالیا

این کشور که جزایری در سواحل اقیانوس اطلس و آفریقای شمالی هم جزو قلمرو آن محسوب می شوند، دومین کشور بزرگ غرب اروپا پس از فرانسه و بزرگترین کشور جزیره ایبری است.

این کشور زیبا که خیلی از افراد آن را به خاطر فوتبال و باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا می شناسند، جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادی برای دیدن دارد.

اما پیش از سفر به اسپانیا به نکات مهم زیر توجه کنید تا سفر خوبی در پیش داشته باشید.

نکات مهم سفر به اسپانیا

(برای سفر به اسپانیا و خرید ، پرواز چارتر و رزرو هتل خارجی از خدمات سایت فلایتیو بهره ببرید.)

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا ماه های اردیبهشت (می) و مهر (اکتبر) است. در این ماه ها هم شهرهای توریستی اسپانیا نسبت به زمان های دیگر سال خلوت است، هم آب و هوای آن معتدل و مطبوع است.

گرمترین شهر اسپانیا از تیر تا شهریور (جولای تا آگوست) شهر سویا است که میانگین دمای آن در روزهای گرم به 34 درجه می رسد.

در تابستان، به خصوص مرداد تا شهریور زمان اوج سفر است و اسپانیا سرشار از توریست می گردد. به همین خاطر هزینه سفر به این کشور بسیار زیاد می گردد و به سختی می توان هتل ارزان پیدا کرد.

ممکن است شنیده باشید که بارسلونا جرایم و دزدی های خیابانی زیادی دارد. با وجود اینکه در سال های اخیر اقدامات زیادی برای مقابله با این موضوع انجام شده، همچنان باید حواستان به کیف پول و اشیای قیمتی تان باشد.

مادرید در ماه های جولای و آگوست بسیار گرم است. به همین خاطر سفر در این ماه ها بسیار سخت خواهد بود.

غذاهای اسپانیایی در اسپانیا بسیار خوشمزه و غذاهای بین المللی و خارجی بسیار بدمزه هستند! در نتیجه تا جایی که می توانید غذای اسپانیایی بخورید از خوردن دیگر غذاها اجتناب کنید.

از آنجا که اسپانیایی ها قبل از ساعت 9 شام نمی خورند، بسیاری از رستوران ها قبل از ساعت 8 بسته هستند و دیر آغاز به کار می نمایند! با وجود اینکه این قاعده درباره توریست ها صادق نیست، یادتان باشد که هر ساعتی از روز نمی توانید در رستوران غذا بخورید.

با وجود اینکه برخی چیزها در اسپانیا ارزان تر از بقیه نقاط اروپا است، غذا خوردن در رستوران به نسبت قیمت بالایی دارد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

#جهانگردی #اسپانیا #راهنمای-سفر

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 663

به "بایدها و نبایدهای سفر به اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدها و نبایدهای سفر به اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید