سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد

به گزارش هولی، سفارت چین در آمریکا گزارش اخیر وال استریت ژورنال را درباره اینکه پکن به دنبال نشستی در سطح مقامات بلندپایه برای کاهش تنش ها با آمریکاست، رد کرد.

سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، روزنامه وال استریت ژورنال از قول افراد مطلع گزارش نموده بود که چین درباره پیشنهاد اعزام یانگ جیه چی، یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب حاکم به واشنگتن تبادل نظر داشته و کویی تیانکای، سفیر چین در آمریکا این ایده را در نامه هایی به مقام های آمریکایی و به وسیله تبادل نظر با واسطه ها مطرح نموده است.

اما حالا سفارت چین در واشنگتن در وبسایت خود از قول یکی از سخنگوهایش که خواسته نامش فاش نشود، بیان کرد: این گزارش نادرست است. طرف چینی هرگز چنین نامه هایی را ننوشته است. ما امیدواریم که رسانه ها نسبت به رعایت حقایق دقت لازم را داشته باشند و بر اساس مسئولیت پذیری و واقع گرایی، گزارش منتشر نمایند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده، هم چین و هم آمریکا باید بر همکاری و مدیریت مناقشات با هدف تسهیل روابط سالم و با ثبات تمرکز داشته باشند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1471

به "سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید