زاکانی: اگر من پوششی هستم، شما روکشی هستید!

به گزارش هولی، زاکانی گفت: در دولت من با افراد گردن کلفت و شبکه های فساد مبارزه می گردد. با یاری مردم ریشه فقر و فساد را خشک خواهیم کرد.

زاکانی: اگر من پوششی هستم، شما روکشی هستید!

علیرضا زاکانی، در شرح برنامه اش برای توسعه ورزش همگانی و ارتقای صندلی ایران در ورزش قهرمانی گفت:

ورزش امری حیاتی است. 70 درصد مردم ایران ورزش نمی نمایند، چون شرایط آنقدر سخت شده که دیگر مردم حوصله و فرصتی برای ورزش ندارند. دولت آقای روحانی شرایطی را برای مردم ایجاد کرد که آن ها زمان و فراغتی برای ورزش ندارند.

طبق آمار جهانی اگر به اندازه سه دلار خرج ورزش گردد 16 دلار برای سلامت صرفه جویی خواهد شد. ورزش و نشاط امکان جهش را برای کشور ایجاد می نماید، اما مردم درگیر تامین ضروریات زندگی خود هستند.

آقای همتی راجع به کدام زنان و جوانان صحبت می نمایند و خیلی هم شیک می گویند در مناظره پنج به یک است. آقای همتی اگر بنا باشد ما کاندیدای پوششی باشیم شما کاندیدای روکشی هستید که آمده اید بر فاجعه ای که هشت سال این دولت بر سر ملت آورد، روکش بگذارید. من این را با عدد و رقم به شما ثابت می کنم.

جرأت ندارید با من مناظره کنید، اما به آن هایی که به شما یاد می دهند چنین حرف هایی بزنید بگویید که نمی خواهد شما مشت کسی را باز کنید، ما مشت آن ها را باز خواهیم کرد.

امکان ایجاد سرانه مناسب و بالا برای ورزش همگانی و توسعه باشگاه داری و فعالیت در عرصه ورزش وجود دارد، پنجره جمعیتی رو به میانسالی است. به سمتی می رویم که افراد پیر در حال افزایش در جامعه هستند لذا توجه به ورزش همگانی و پهلوانی و هم قهرمانی امری لازم است. معتقدم باید فضایی باز کرد و کشور را از شرایط اسفناک فعلی نجات داد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1740

به "زاکانی: اگر من پوششی هستم، شما روکشی هستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: اگر من پوششی هستم، شما روکشی هستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید