رهبری: هیچ وقت هدف ما فقط کسب سهمیه نبوده است، کسب مدال انتظاری بی جا نیست

به گزارش هولی، عضو تیم سابر کشورمان گفت: کسب سهمیه کوچکترین کار برای ما بود و در المپیک توکیو اتفاقات خوبی برای شمشیربازی رخ خواهد داد.

رهبری: هیچ وقت هدف ما فقط کسب سهمیه نبوده است، کسب مدال انتظاری بی جا نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد رهبری در مورد شرایط تمرینات تیم سابر در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا المپیک توکیو گفت: شرایط اردو خوب بود اما کرونا باعث شد المپیک یک سال به تعویق بیفتد ولی برای تیم ما خوب بود و همه بچه ها در آمادگی قرار دارند. آخرین اردوی ما در گرجستان برگزار گردید و بازیکنان خوب المپیکی در آن حضور داشتند و من به شخصه از این اردو استفاده زیادی کردم.

رهبری در مورد تکمیل ترکیب تیم سابر و انتخاب محمد فتوحی به اسم نفر چهارم این تیم، اضافه نمود: خوشبختانه فتوحی به صورت قطعی برای حضور در المپیک انتخاب و به تیم اضافه شد و از فشار روانی او کاسته شد و قطعا در المپیک بازی خوبی را به نمایش می گذارد.

وی در مورد حریفان ایران در المپیک توکیو گفت: همانطور که فخری برنامه ریزی کرد قرعه خوبی را در المپیک داریم و کارشناسی کردند تا به کدام تیم ها بخوریم. هم در بخش انفرادی و هم تیمی بچه ها آماده هستند و شانس مدال دارند. هیچگاه هدف ما سهمیه نبوده و هدف ما مدال المپیک بوده است. کسب سهمیه کوچکترین کار برای ما بود و در المپیک اتفاقات خوبی برای شمشیربازی رخ خواهد داد.

سابریست کشورمان در مورد مهم ترین احتیاج این رشته در فاصله به جامانده تا المپیک تاکید نمود: ما کاری به هیچ موضوعی نداریم و احتیاجهای ما به وسیله فدراسیون صورت گرفته و مشکل خاصی وجود ندارد. تمام هدف ما المپیک است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. همه هدف ما این است که در روز المپیک برترین نتیجه را بگیریم.

رهبری در پاسخ به این سوال که آیا توقعات برای کسب مدال سابر در المپیک برای بازیکنان بار روانی و استرس ایجاد نمی کند، توضیح داد: این چیزی است که چهار است برای آن برنامه ریزی کردیم و یک انتظار بی جا نیست. ما در مسابقات گذشته نشان دادیم شایسته مدال هستیم و در خیلی از جاها ثابت کردیم می توانیم مدال جهانی بگیریم. دوره قبل عابدینی تا یک قدمی مدال رفت و مطمئناً این دوره تنها در یک قدمی مدال نمی رویم و هم در بخش تیمی و هم انفرادی شگفتی خلق می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1734

به "رهبری: هیچ وقت هدف ما فقط کسب سهمیه نبوده است، کسب مدال انتظاری بی جا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبری: هیچ وقت هدف ما فقط کسب سهمیه نبوده است، کسب مدال انتظاری بی جا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید