در راستا برطرف موانع فراوری ریسک پذیرهستیم

به گزارش هولی، استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز گردد و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با تولیدکننده برخورد گردد حتی اگر احتیاج به ریسک باشد.

در راستا برطرف موانع فراوری ریسک پذیرهستیم

به گزارش خبرنگاران، محسن منصوری در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری با اشاره به لزوم عزم استوار در حوزه فراوری گفت:

بخشی از مصوبات ستاد در حوزه تسهیلات و بخش دیگر شامل سایر موارد است.

وی اضافه نمود: بر اساس آنچه در جلسه مطرح شد در حوزه تسهیلات و پرداخت مستقیم بانک ها عملکرد مناسب نبوده و در 6 ماه نخست سال تنها 190 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که اگر وضع به همین منوال باشد؛ باید موضوع تسهیلات از دستور کار خارج گردد. نیمه پر ستاد تسهیل سایر مصوبات از جمله مسائل دارایی، بیمه، مالیات، بدهی های بانکی و غیره است؛ مصوبات باید منجر به اجرا گردد در غیر این صورت در دستورکار نیاید و بانک ها نیز رویکرد مثبت داشته باشند.

وی ادامه داد: تقاضای من این است که جلسات منظم و مدون برگزار گردد و مواردی که کارکرد موثر دارد در جلسات مطرح گردد، ضمن اینکه بانک ها باید فرایند پرداخت تسهیلات را تسریع بخشند.

وی تاکید نمود: با بانک ها جلسه بگذاریم تا دلیل عدم توفیق پرداخت تسهیلات را آنالیز کنیم چرا که اگر نظام تسهیلات عقب بیفتد فراوری قفل می گردد. ستاد تسهیل به مباحث غیرتسهیلاتی متمرکز گردد و در این موارد نیز با نهایت سخاوت با فراوریکننده برخورد گردد حتی اگر احتیاج به ریسک باشد؛ چراکه اساس جلسات، حل مسائل و تصویب مصوبات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1882

به "در راستا برطرف موانع فراوری ریسک پذیرهستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در راستا برطرف موانع فراوری ریسک پذیرهستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید