در آپدیت تازه No Mans Sky راهنمایی یک شهرک فضایی را بر عهده بگیرید

به گزارش هولی، اگر دوست دارید به اسم یک کلانتر فضایی در شهر مرزی بین کهکشانی زندگانی کنید، آخرین آپدیت رایگان بازی No Mans Sky خواسته شما را در قالب یک بازی ویدیویی به خوبی رفع می نماید.

در آپدیت تازه No Mans Sky راهنمایی یک شهرک فضایی را بر عهده بگیرید

تازهترین آپدیت بازی No Mans Sky با نام Frontiers منتشر شده است. این هفدهمین آپدیت رایگان و عظیمی است که پس از عرضه بازی منتشر شده است. شما می توانید این آپدیت را روی پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوترهای شخصی دانلود کنید. این آپدیت چیزهای تازه و البته متفاوتی را به بازی شبیه ساز فضایی اکتشاف محور استودیوی Hello Games اضافه می نماید.

بازیکنان می توانند هنگام کاوش در سیاره های مسکونی اطراف کهکشان، به شهرک هایی شبیه به Mos-Eisley در جنگ ستارگان که به صورت رویه ای و تصادفی در بازی ایجاد می شوند، برخورد نمایند. هر کدام از این شهرک ها، دارای ساختمان های منحصر به فرد، چیدمان شهری خاص، اتمسفر و رنگ متفاوت و بعلاوه تزئینات داخلی و خارجی گوناگونی خواهند بود.

با این حال، نکته جالب و قابل توجه این است که این شهرک ها قرار است نقشی عظیم تر از یک شهرک گردشگری فضایی را برای بازیکنان ایفا نمایند. بازیکنان می توانند توافق نمایند تا به ناظر و متصدی یک شهرک بدون سرپرست تبدیل شوند. در آنجاست که مسئولیت چیزهای مهمی نظیر برنامه ریزی های شهر و مدیریت خزانه داری، سیاست گذاری و حل منازعات و حتی دفاع در برابر حملات دشمن در مواقع لزوم بر عهده شما قرار خواهد گرفت.

شهرک ها با تعداد کمی ساختمان و شهروند آغاز به کار می نمایند اما می توان با جمع آوری منابع موردنیاز برای ساخت بناهای تازه و جذب مهندسان و پیشگامان تازه آن ها را توسعه داد و به یک شهر شکوفا، شلوغ و متمدن تبدیل کرد. برای دستیابی به این امر، در بسته الحاقی Frontiers صدها قطعه و مواد اولیه و ضروری تازهی از جمله چوب، سنگ و آلیاژ برای ساخت وساز معرفی شده است. بعلاوه رابط کاربری اصلاح شده ساخت وساز در بازی باعث شده تا قرار دادن، معین مقیاس، چرخش و رنگ آمیزی قطعات ساختمان آسان تر انجام گردد.

هرچند موضوع اصلی آپدیت تازه بازی No Mans Sky شهرک ها و پایگاه های تازه بازی بوده اند اما این تنها ویژگی آن نیست. همانند تمامی آپدیت های قبلی تغییرات و بهبودهایی زیادی در زمینه های مختلف صورت گرفته است. برای مثال، سحابی های چند رنگ تازهی برای کاوش در اعماق فضا اضافه شده است و بعلاوه تقریباً همه جلوه های بصری بازی - از جمله سلاح ها و انفجارها - بازبینی و بهبود یافته است. طبق معمول، بعضی از باگ ها و مشکلاتی که کاربران با آن روبرو شده بودند هم رفع شده است.

بازی No Mans Sky در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. اگرچه در زمان عرضه این بازی نتوانسته بود بسیاری از وعده های خود را عملی کند اما سازندگان با پشتیبانی بسیار خوب از آن و ارائه آپدیت های رایگان عظیم قدم محکمی برای بهبود بازی و تحقق وعده های خود انجام دادند و توانستند دوباره بعضی از هواداران را به سوی No Mans Sky جذب نمایند.

می توانید در ادامه تریلر آپدیت Frontiers بازی No Mans Sky را ببینید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1802

به "در آپدیت تازه No Mans Sky راهنمایی یک شهرک فضایی را بر عهده بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آپدیت تازه No Mans Sky راهنمایی یک شهرک فضایی را بر عهده بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید