بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش هولی، استودیوی Honeyslug و کمپانی Annapurna Interactive به تازگی از عرضه بازی ماجراجویی Hohokum روی رایانه های شخصی خبر داده اند.

بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی در ابتدا به وسیله سونی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در 12 آگوست 2014 منتشر شد. در این اثر بازیکنان باید نقش یک کرم کوچک کنجکاو مانند یک بادبادک سرگردان در آسمان را بر عهده گرفته و به دنیاهای رنگارنگ و کنجکاوی در انتظار کشف شدن هستند، سفر نمایند. در این میان می توانند با شخصیت ها و محیط ها تعامل داشته تا اسرار آن ها را کشف نمایند. در حالی که اهداف و فعالیت هایی برای انجام دادن وجود دارد، با این حال بازی مکانی برای سرگرم شدن و پرسه زدن است.

این بازی به وسیله استودیوی بریتانیایی Honeyslug با همکاری طراحی با نام ریچارد هاگ و استودیوی سانتا مونیکا در سال 2008 پیشرفته است. هاگ و ریکی هاگت از Honeyslug که یکدیگر را به علت ساخت موسیقی می شناختند، در نهایت به ساخت یک بازی با همکاری یکدیگر علاقه مند شدند. آن ها می خواستند که اثری را مانند یک بادبادک سرگردان فراوری نمایند که در آن اهداف مرسوم بازی های ویدیویی مانند چالش پیشروی یا ماموریت های تعیین وجود نداشته باشد. اولین بخش های بازی شامل تصاویر انتزاعی بودند، با این حال ریچارد هاگ و ریکی هاگت به موزه های رایگان لندن رفته و در کنار آن از شهر پورتمیریون و فرهنگ های بومی آن الهام گرفتند.

در نهایت بازی پس از 6 سال توسعه منتشر شد و نمرات قابل قبولی را دریافت کرد. منتقدان از کارگردانی هنری بازی و موسیقی آن قدردانی کردند، اما گیم پلی آن را چندان مجذوب کننده به شمار نیاوردند. به طور کلی از نکات کلیدی بازی می توان به یک دنیا گسترده با تعداد زیادی شخصیت و المان های متنوع برای تعامل اشاره نمود. از غواصی با موجودات دریایی گرفته تا پرواز با بادبادک ها، هر مکان دارای اهداف، فعالیت ها، تعاملات و اسرار خود است و هیچ دو مکانی شبیه به هم نیستند.

بازی Hohokum هم اکنون با قیمت 9.99 دلار روی پلتفرم استیم قابل خرید است. این بازی بعلاوه در باندل کمپانی Annapurna Interactive که از 23 بازی نظیر Stray ،Telling Lies ،Flower و غیره تشکیل شده و با قیمت 400 دلار عرضه شده، قرارگرفته است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1401 بروزرسانی: 16 مرداد 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2129

به "بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید