ببینید؛ تریلر تازه بازسازی سایلنت هیل 2 به داستان بازی می پردازد

به گزارش هولی، به تازگی تریلر جدیدی از بازسازی سایلنت هیل 2 (Silent Hill 2) منتشر شده است که به داستان و بعضی شخصیت ها می پردازد.

ببینید؛ تریلر تازه بازسازی سایلنت هیل 2 به داستان بازی می پردازد

این تریلر شامل نگاهی طولانی به شخصیت های مختلف از جمله تعامل ادی با جیمز است که هواداران از ظاهر مدرن او راضی هستند و بعضی امیدوارند که بسیاری از دیالوگ های اصلی او از جمله اشاره به پیتزا به شکل قبل باقی بمانند. علاوه بر ادی، ماریا، مری، لورا و آنجلا نیز در تریلر دیده می شوند و در حالی که واکنش ها به این بازسازی بر اساس سایر تریلر های گیم پلی، عمدتا منفی بوده است، جالب است بدانید که از نظر بصری، بسیاری از هواداران موافق هستند که بلوبر تیم (Bloober Team) کار خود را به خوبی انجام داده است و شخصیت ها و محیط بازی را به خوبی مدرن نموده است.

حتی تعدادی از گیمر ها به این نکته اشاره نموده اند که تریلر داستانی ظاهرا دیدگاه آن ها را نسبت به بازسازی تغییر داده است. در حالی که بازی هنوز در دسترس نیست، بعضی از هواداران امیدوارند که بلوبر تیم بتواند از این بازسازی به عنوان شروع روندی بهره ببرد که به بازسازی دیگر نسخه ها منجر گردد.

صرف نظر از موفقیت این بازسازی، به روزرسانی های ایجاد شده با موتور تازه، پایه محکمی برای ورودی های بعدی این سری ایجاد خواهد نمود. در نهایت لازم به ذکر است که بسیاری از نگرانی های مطرح شده مربوط به گیم پلی ظاهرا مربوط به بخش های مبارزه است و بعضی از هواداران امیدوارند که بازی از سبک گیم پلی بازی الن ویک 2 پیروی کند و بیشتر بر فضای ترسناک تمرکز کند. در این میان یک ویدیوی تقریبا نیم ساعته از گیم پلی بازی نیز منتشر شده که بینش خوبی از مکانیک های مختلف آن را به هواداران می دهد.

بازسازی سایلنت هیل 2 در 8 اکتبر (17 مهر) امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بعلاوه فعلا خبری از نسخه ایکس باکس بازی نیست. می توانید می توانید در ادامه تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1403 بروزرسانی: 4 شهریور 1403 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2334

به "ببینید؛ تریلر تازه بازسازی سایلنت هیل 2 به داستان بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه بازسازی سایلنت هیل 2 به داستان بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید