دام سازمان سیا برای جمع آوری شماره موبایل ایرانی ها در آستانه انتخابات

به گزارش هولی، خبرنگاران: سازمان جاسوسی آمریکا با یاری وزارت خارجه کانادا در کوشش هستند تا پیش از انتخابات به بهانه یک نظرسنجی تعدادی شماره تلفن همراه هموطنانمان را تهیه نموده تا در موقع مقتضی از آن در جهت مطامع خود سود جویند.

دام سازمان سیا برای جمع آوری شماره موبایل ایرانی ها در آستانه انتخابات

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مورد توجه نظام سلطه و دستگاه های جاسوسی و امنیتی آن بوده تا بتوانند از ظرفیت و فرصت به وجود آمده استفاده نموده و از این نمد برای خود کلاهی دست و پا نمایند.

به همین دلیل سازمان جاسوسی سیا برای ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی و زیر سؤال بردن عملکرد شورای نگهبان، اقدام به راه اندازی نظرسنجی در فضای مجازی نموده است. سازمان سیا از این طریق به دنبال جمع آوری اطلاعات مورد احتیاج خود است تا در روز انتخابات نظام را متهم کند که انتخابات آزاد برگزار نمی کند.

به بیان دیگر دشمنان ملت ایران کوشش می نمایند با استفاده از همان رمز آشوب و اغتشاش ـ یعنی انتخابات آزاد ـ به باز فراوری فتنه در کشور بپردازند.

رئیس کمیته بین المللی برگزارنماینده این انتخابات اینترنتی، گری کاسپاروف، استاد و قهرمان پیشین شطرنج و از مخالفان دولت روسیه است. ارگان رسمی سازمان جاسوسی سیا رادیو فردا نیز نقش محوری را در تبلیغ و ترویج این نظرسنجی اینترنتی بر عهده گرفته است.

نیما تمدن یکی از کارمندان سابق رادیو فردا نیز که یکی از راه اندازان این پروژه است، از محافظت شدن نام شرکت نمایندگان در این نظرسنجی سخن به میان آورده است.

اما نکته جالب آن است که سازمان سیا به بهانه این نظرسنجی بنا دارد تا شماره تلفن همراه های هموطنان را به دست بیاورد و سپس اگر توانست به خیال خام خود دوباره بلوا و آشوبی در کشور به پا کند و از آن سوی مرزها آنان را برای بی ثبات سازی سیاسی تحریک کند.

این کار با پشتیبانی اقتصادی و اطلاعاتی سازمان های جاسوسی کانادا و آمریکا و بعضی سلطنت طلبان ورشکسته صورت می گیرد. همچنین یکی از ناظران و پشتیبانان اصلی این طرح فرانسیس فوکویاما از جاسوسان برجسته سازمان سیا و از نظریه پردازان براندازی نرم و کودتاهای مخملی در جهان است.

سازمان سیا مشابه این اقدام را سال گذشته میلادی برای انتخاب شورای مخالفان روسیه انجام داد و حال نیز این خواب آشفته را برای جمهوری اسلامی دیده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 365

به "دام سازمان سیا برای جمع آوری شماره موبایل ایرانی ها در آستانه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دام سازمان سیا برای جمع آوری شماره موبایل ایرانی ها در آستانه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید