خبرنگاران 714 اثر به دبیرخانه پویش فراوری محتوای مجازی همدان ارسال شد

به گزارش هولی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال 714 اثر به دبیرخانه پویش فراوری محتوای مجازی به میزبانی این استان اطلاع داد و گفت: موضوع این پویش تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی است.

خبرنگاران 714 اثر به دبیرخانه پویش فراوری محتوای مجازی همدان ارسال شد

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این آثار در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستان)، تصویر (عکس، پوستر، اینفوگرافی) ویدئو (فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن گرافی) با موضوع ظرفیت شادی و نشاط مثبت به دبیرخانه رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه آثار فراوری شده با هشتگ های #ایرانی-شاداب و #ایرانی-امیدوار در فضای مجازی منتشر شده است اضافه نمود: با تصمیم شورای برگزاری پویش، بخش نقاشی بچه ها با موضوع شادی و نوروز، فیلم وعکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم از بازی ها و غذاها و شیرینی های محلی، آداب وسنن اقوام در نوروز و فصل بهار به محورهای این پویش اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: داوری آثار در بخش های مختلف شروع شده و تا 10 روز آینده نتایج تعیین خواهد شد.

به گفته احسانی آئین اختتامیه این پویش 25 اردیبهشت ماه همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می گردد.

استان همدان سال گذشته در زمینه فراوری محتوا در فضای مجازی پرچمدار کشور بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1632

به "خبرنگاران 714 اثر به دبیرخانه پویش فراوری محتوای مجازی همدان ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 714 اثر به دبیرخانه پویش فراوری محتوای مجازی همدان ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید