خبرنگاران تمام مسیرهای استان تهران بر اثر بارش ها لغزنده است

به گزارش هولی، تهران- خبرنگاران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام نمود: بر اثر بارش های برف و باران تمامی مسیرهای استان لغزنده است و هم اکنون بارش برف در مسیرهای امامزاده داود (ع)، آزاد راه تهران- شمال محدوده شهرستانک و بخشی از شهرستان های فیزوزکوه و شمیرانات در جریان است.

خبرنگاران تمام مسیرهای استان تهران بر اثر بارش ها لغزنده است

عادل مصدقی شامگاه آدینه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: در سایر مسیرهای استان تهران از جمله آزاد راه های کرج؛ قم، پردیس و ساوه بارش باران بشدت در جریان است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: بدلیل این بارش ها تمامی مسیرهای استان لغزنده است و از رانندگان درخواست می گردد بدلیل کاهش دید افقی و لغزندگی با احتیاط حرکت نمایند.

وی همچنین از رانندگان خواست به هنگام سفر در مناطق کوهستانی خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز نمایند و نیروهای راهداری در مناطق برف گیر و سایر مسیرهای استان تهران به حالت آماده باش درآمدند.

به گفته مصدقی، 27 باب راهدارخانه نیز آماده اسکان افراد در راه مانده است.

وی درباره آخرین شرایط ترافیکی در مسیرهای استان تهران نیز گفت: تردد در بیشتر مسیرهای ورودی تهران از جمله کرج، پردیس و شهریار بصورت پرحجم در جریان است.

معاون راهداری استان تهران همچنین از رانندگان خواست جهت اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی در تمام مسیرهای کشور با سامانه 141 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1551

به "خبرنگاران تمام مسیرهای استان تهران بر اثر بارش ها لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام مسیرهای استان تهران بر اثر بارش ها لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید