ببینید؛ از گیم پلی لیلی در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش هولی، جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی مبارزه ای و مورد انتظار تکن 8 بازگشت یکی از شخصیت های قدیمی یعنی لیلی (Lili) را وعده می دهد.

ببینید؛ از گیم پلی لیلی در تکن 8 رونمایی شد

تکن 8 ظاهرا هیچ کمبودی در خصوص بازگشت شخصیت های محبوب نسخه های قبل نخواهد داشت. در کنار کازویا میشیما و جین کازاما که در ابتدا معرفی گردیدند، از دیگر مبارزان محبوبی که در تکن 8 بازگشته اند می توان به لیروی اسمیت، آسوکا کازما، پال فینیکس و غیره اشاره نمود. حتی جون کازاما، همسر جدا شده کازویا و مادر جین، پس از بیش از یک دهه غیبت و فرض بر اینکه مرده است، در این نسخه بازمی گردد و احتمالا در داستان نقشی محوری خواهد داشت. اکنون شخصیت دیگری معرفی گردیده که از زمان پلی استیشن 3 حضور مکرری در نسخه های مختلف داشته است.

امیلی دی راشفورت (Emilie De Rochefort) یا لیلی حضور خود را با تعقیب همراهی تازه یعنی گربه سرکش خود، سالت (Salt)، به نمایش گذاشته و سپس یک سری ضربات زیبا و در عین حال قدرتمند را روی لیروی پیاده می نماید. سپس او توجه خود را به آسوکا معطوف نموده و با یک حرکت ویژه پایکوبی مانند بر رقیب خود تسلط پیدا می نماید.

لیلی که اولین بار در سال 2005 در Tekken 5: Dark Resurrection معرفی گردید، دختر آقای دی راشفورت، موسس یک شرکت نفتی ثروتمند به نام Rochefort Enterprises، است. او به عنوان یک شخصیت قابل بازی در تمام نسخه های اصلی تکن که پس از بازی ذکر شده عرضه شده یا برای مبارزه با رقیب اصلی خود یعنی آسوکا کازاما یا برای بازسازی ثروت از دست رفته پدرش به وسیله مقابله با Mishima Zaibatsu، ظاهر می گردد.

لیلی بعلاوه در چند اسپین آف از جمله بازی Street Fighter X Tekken که در سال 2012عرضه شد، ظاهر شده است. در این بازی، او برای مدت کوتاهی دشمنی خود را با آسوکا کنار گذاشت تا با تیم چون لی و کامی مبارزه کند.

بازی تکن 8 هم اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست ساخت است و تا ماه آوریل سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2252

به "ببینید؛ از گیم پلی لیلی در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید؛ از گیم پلی لیلی در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی لیلی در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید