بازار فروش رنگ های گرافنی در دنیا توسعه می یابد

به گزارش هولی، یک شرکت فعال در حوزه نانو میخواهد تا روی کاربرد گرافن در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کند، این سرمایه گذاری موجب کاهش هزینه و افزایش درآمد به وسیله اصلاح راهبرد های صنعتی است.

بازار فروش رنگ های گرافنی در دنیا توسعه می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) میخواهد تا روی کاربرد و توزیع گرافن سرمایه گذاری کند، هر چند که این تغییر ساختار و راهبرد برای این شرکت هزینه ای 200 هزار پوند داشته باشد، اما در نهایت می تواند هزینه های عملیاتی اپلاید گرافن را کاهش دهد.

اپلاید گرافن متریالز اظهار داشت که تغییر ساختار موجب خواهد شد تا این شرکت 200 هزار پوند هزینه متحمل گردد، اما این کار برای سال 2020 صرفه جویی 900 هزار پوندی و برای سال 2021 صرفه جویی 1.1 میلیون پوندی در پی خواهد داشت.

آدرین پاتز از مدیران شرکت اپلاید گرافن می گوید: تیم مدیریت اپلاید گرافن متریالز معتقد هستند که این شرکت در صندلی مناسبی در بازار گرافن قرار گرفته است و بازار های مختلفی را هدف قرار داده است. آن ها اطمینان دارند که با کاهش هزینه ها و منابع، این شرکت می تواند زمان کافی برای افزایش درآمد در بازار های نوظهور را داشته باشد.

چند ماه قبل، اپلاید گرافن متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلاید گرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی سرل (CAME srl) به امضاء رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند.

شرکت کامی سرل شرکاء بین المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلاید گرافن و کامی سرل قرار است در طول 18 ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری نمایند. در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلاید گرافن از همکاری دیگر شرکت ها استفاده می نماید. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ ام جی (HMG Paint) به منظور فراوری رنگ های گرافنی شروع کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه این رنگ ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری سازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 535

به "بازار فروش رنگ های گرافنی در دنیا توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار فروش رنگ های گرافنی در دنیا توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید