تور ارزان چین: آرژانتین هم به طرح تجاری یک کمربند و یک جاده چین پیوست

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ریاست جمهوری آرژانتین روز یکشنبه گفت که این کشور به طرح تجاری کمربند و جاده چین پیوست و بودجه ای به ارزش 23.7 میلیارد دلار برای پروژه های مختلف از پکن دریافت خواهد نمود.

تور ارزان چین: آرژانتین هم به طرح تجاری یک کمربند و یک جاده چین پیوست

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین که در حال حاضر در چین به سر می برد، گفت: این تصمیم راهبردی به دولت ملی اجازه می دهد تا موافقت نامه های مختلفی را امضا کند که تأمین اقتصادی برای سرمایه گذاری ها و کارهای بیش از 23700 میلیون دلار را تضمین می نماید.

طرفین چینی و آرژانتینی یادداشت تفاهم در خصوص همکاری در این طرح را امضا نموده اند.

بر اساس تفاهم نامه مذکور، 13 سند همکاری بین نهادی مختلف در زمینه های گوناگون مربوط به توسعه سبز، اقتصاد دیجیتال، فضا، فناوری و نوآوری، همکاری آموزشی و دانشگاهی، کشاورزی، علوم طبیعی، رسانه های عمومی و انرژی هسته ای امضا شده و دو کشور قراردادی را برای ساخت نیروگاه هسته ای در آرژانتین با تأمین اقتصادی چین امضا کردند.

کمربند و جاده پروژه بین المللی چین است که در پی ارتقای همکاری بین پکن و بیش از 60 شریک تجاری آن در آسیا، آفریقا و اروپا و آمریکاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2011

به "تور ارزان چین: آرژانتین هم به طرح تجاری یک کمربند و یک جاده چین پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: آرژانتین هم به طرح تجاری یک کمربند و یک جاده چین پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید