انجام طرح مطالعاتی پروژه تصفیه خانه های فاضلاب قزوین توسط ایتالیایی ها

به گزارش هولی، خبرنگاران: معاون امور عمرانی استاندار قزوین از انجام طرح مطالعاتی بر روی پروژه تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی قزوین توسط شرکت هولدینگ جنسیس ایتالیا اطلاع داد.

انجام طرح مطالعاتی پروژه تصفیه خانه های فاضلاب قزوین توسط ایتالیایی ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

منوچهر حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، اظهار کرد: به منظور آنالیز زمینه های سرمایه گذاری در حوزه مدیریت پسماند و تصفیه فاضلاب های صنعتی قزوین هیئت ایتالیایی که مدیران شرکت هولدینگ جنسیس ایتالیا بودند از سایت های تصفیه خانه فاضلاب شهرستان البرز بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان نمود: زمینه سرمایه گذاری در هر کاری ابتدا با انجام طرح های مطالعاتی فراهم می گردد که این کار برای سایت های تصفیه خانه فاضلاب صنعتی قزوین توسط شرکت هولدینگ جنسیس ایتالیا انجام می گردد.

وی اضافه نمود: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری خارجی است که در این راستا به درخواست مدیران ارشد استان قزوین مدیر عامل شرکت هولدینگ جنسیس ایتالیا برای سرمایه گذاری، از سایت های تصقیه خانه ای فاضلاب صنعتی شهرستان البرز بازدید کردند.

حبیبی توضیح داد: در جریان بازدید از محل دفن زباله واقع در روستای محمد آباد مدیران مدیریت پسماند شهرداری قزوین روند تفکیک زباله و نحوه بازیافت زباله را را تشریح کرد و در ادامه نیز بازدیدی از محل تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شهر صنعتی البرز بعمل آمد.

وی اظهار داشت: در این بازدید توسط مدیران شرکت آب منطقه ای قزوین نیز فرایند و مکانیسم تصفیه فاضلاب در شهر قزوین و نیز طرح های آینده استان ارائه شد.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بینتی مدیرعامل هولدینگ جنسیس نیز ضمن توضیحاتی پیرامون شرکت جنسیس و فعالیت های اجرا شده توسط این شرکت در نقاط مختلف دنیا ارائه و در ادامه ارزیابی خود از سایت های بازدید شده را مطرح و پیشنهادات خود را جهت توسعه و بهسازی این مجموعه ها ارائه کرد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 440

به "انجام طرح مطالعاتی پروژه تصفیه خانه های فاضلاب قزوین توسط ایتالیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام طرح مطالعاتی پروژه تصفیه خانه های فاضلاب قزوین توسط ایتالیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید