اعطای امان نامه به افراد فریب خورده و نادم در سیستان و بلوچستان خبرنگاران

به گزارش هولی، مدیرکل اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: شماری از افراد فریب خورده و پشیمان که به گروه های تروریستی پیوسته اند با رافت اسلامی و دریافت امان نامه به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

اعطای امان نامه به افراد فریب خورده و نادم در سیستان و بلوچستان خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته سربازان گمنام خطاب به مردم استان، بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدت های شبانه روزی از مرز های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یکایک مردم محافظت و در همه عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، مالی و امنیتی برای برقراری آرامش کشور کوشش می نمایند.

سربازان این مرز و بوم در اداره کل اطلاعات استان، همیشه می کوشند تا با استفاده از ظرفیت های همه اقشار مردمی، به ویژه بزرگان، معتمدین، علما و نخبگان پدیده های امنیتی را به پدیده های اجتماعی و تهدید ها را به فرصت تبدیل نمایند.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان در این بیانیه مطرح کرد: دستگاه اطلاعاتی به عنوان مسئول دبیرخانه کمیسیون امان نامه استان، راه بازگشت به میهن اسلامی را برای افراد فریب خورده و پشیمان که تحت تأثیر بعضی از جریان های خاص به گروه های تروریستی پیوسته اند را باز گذاشته و تا به امروز تعدادی از این عناصر با رأفت اسلامی و دریافت امان نامه به آغوش خانواده هایشان بازگشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1601

به "اعطای امان نامه به افراد فریب خورده و نادم در سیستان و بلوچستان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای امان نامه به افراد فریب خورده و نادم در سیستان و بلوچستان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید