تور دهلی: وزیر خارجه هند در آستانه ملاقات با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد

به گزارش هولی، سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در آستانه سفر همتای ایرانی خود به این کشور، از ابتلایش به کرونا اطلاع داد.

تور دهلی: وزیر خارجه هند در آستانه ملاقات با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند روز پنجشنبه در توییتی از ابتلای خود به کرونا اطلاع داد.

جایشانکار بیان کرد: تست کرونای من مثبت شده است. از همه کسانی که اخیراً با من در تماس بوده اند، می خواهم اقدامات احتیاطی مناسب را اتخاذ نمایند.

به گفته بعضی از خبرنگاران هندی، سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به هند که قرار بود اواخر یکشنبه وارد این کشور گردد و روز دوشنبه با همتای خود ملاقات کند، به تعویق افتاده است.

حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و در جمع خبرنگاران بیان کرد که هفته آینده به هند و سریلانکا سفر خواهد نمود و اضافه کرد: در این سفر چند هدف را دنبال می کنیم اولا همتای من در چهار ماه گذشته دو بار به ایران سفر نموده و ما از روابط سیاسی و مالی با هند برخورداریم و موضوعات متنوع سیاسی، مالی و همکاری ها در حوزه فناوری بین دو کشور جریان دارد.

بعد از اعلام خبر ابتلای وزیر خارجه هند به کرونا و احتمال تعویق سفر امیرعبداللهیان، خبرنگار در گفت وگو با سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه درباره انجام این سفر با توجه به شرایط کنونی سوال کرد که وی گفت: سفر آقای امیرعبداللهیان به هند در برنامه بود که به علت ابتلای وزیر خارجه این کشور به کرونا به تعویق افتاده است.

خطیب زاده ضمن آرزوی سلامتی برای وزیر خارجه هند بیان کرد که سفر رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به هند همچنان در دستورکار باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1990

به "تور دهلی: وزیر خارجه هند در آستانه ملاقات با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: وزیر خارجه هند در آستانه ملاقات با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید