استراماچونی ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد

به گزارش هولی، سرمربی تیم فوتبال استقلال ادعای این باشگاه مبنی بر عدم درخواستش برای سفر به ایتالیا را تکذیب کرد و گفت: باشگاه می دانست که می خواهم به مرخصی بروم و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه را داد

استراماچونی ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد

به گزارش مهر، روز گذشته، 9 شهریور، رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که استراماچونی پنجشنبه شب (7 شهریور) و بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به همراه لتو دستیار خود برای دو روز مرخصی به ایتالیا برود اما به خاطر مسائل ویزا در فرودگاه تهران، ممنوع الخروج شد و نتوانست به کشورش برود.

باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار بیانیه ای اظهار داشت که چنین چیزی صحت ندارد و استراماچونی اصلاً درخواست مرخصی هم نداده بود.

استراماچونی امروز، یکشنبه 10 شهریور در مصاحبه ای ضمن تکذیب ادعای باشگاه استقلال، در این خصوص شفاف سازی کرد. وی در مصاحبه با خبرگزاری آنسا ایتالیا گفت: باشگاه استقلال از سفر کوتاه مدتم به ایتالیا اطلاع داشت.

وی ادامه داد: در سرانجام بازی استقلال با فولاد برنامه کوتاه مدتی داشتم و به همراه سباستین لتو همکارم به فرودگاه رفتم تا بعد از دو ماه کار در ایران، چند روز در ایتالیا باشم.

سرمربی استقلال تاکید نمود: باشگاه از این برنامه من اطلاع داشت و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه داده شد. متأسفانه به دلایل بروکراتیک و مسائل اداری امکان خروج از کشور برایم فراهم نشد. البته باشگاه استقلال از روز گذشته اقداماتش را برای حل این مشکل شروع نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 306

به "استراماچونی ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی ادعای باشگاه استقلال را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید