جاذبه های گردشگری که در تور آفریقای جنوبی باید ببینید

به گزارش هولی، با توجه به اینکه آفریقا در نیمکره جنوبی واقع شده است، فصل های این کشور متفاوت با کشور ایران است. به همین دلیل هم بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی فصل های بهار و تابستان است که با فصل های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند.

جاذبه های گردشگری که در تور آفریقای جنوبی باید ببینید

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سام سیر، البته نرخ تور آفریقای جنوبی نیز در این فصول افزایش پیدا می نماید.

برای مشاهده تور لحظه آخری ایتالیا روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک کنید.

آفریقای جنوبی کشوری است با جهانی متفاوت که جاذبه های طبیعی هیجان انگیز دارد. این کشور زیبا با حیات وحشی شگفت انگیز مقصدی مناسب برای علاقه مندان به طبیعت، ماجراجویی، سافاری و عکاسی است. لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک که بیشتر آن ها فقط در آفریقا موجود هستند، بازدید از بزرگترین معادن طلای جهان و دیدن تنها شهری که کوهی عظیم را در میان خود دارد تنها بخشی از تفریحاتی است که در تور آفریقای جنوبی تجربه خواهید کرد.

آفریقای جنوبی دارای شهرهای دیدنی بسیار زیادی می باشد اما سه شهر کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی از مقاصد توریستی محبوب در آفریقا هستند که هرساله گردشگران زیادی این سه شهر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می نمایند.

این کشور تنوع بسیاری دارد و همین امر موجب می گردد تا تجربه های بی نظیری برای گردشگران به جای بماند. آفریقای جنوبی بهترین مکان برای مسافرت خانوادگی و غیر خانوادگی است که می توانید حتی به تنهایی کوله گردی کنید و از مناظر آن لذت ببرید. این کشور برای هر سلیقه ای می تواند سرگرم نماینده باشد. اگرعاشق هیجان و عکاسی هستید بهترین مورد برای شما تور آفریقای جنوبی است. در این متن بخشی از جاذبه های هیجان انگیز این کشور را به طور مختصر توضیح خواهیم داد تا مناطق دیدنی این کشور را بهتر بشناسید و با خیال آسوده برنامه تور آفریقا خود را بچینید.

1- قفس کوسه در گانسبای (Gansbaai)

یکی از مهیج ترین کارهایی که در آفریقای جنوبی می توانید انجام دهید رفتن به قفس کوسه ها است. این کار فقط به افرادی که عاشق ترس و هیجان هستند پیشنهاد می گردد. قرار دریافت در قفس و تماشای جهانی زیر آب بسیار لذت بخش است. شما با تور آفریقای جنوبی می توانید حیات موجودات دریایی و انواع شکارچیان دریایی را از نزدیک ببینید. افرادی که کمی ترس نسبت به این قضیه دارند می توانند بیرون از آب به تماشای کوسه ها بپردازند.

شما نیازی ندارید تا تجهیزات غواصی با خود همراه داشته باشید، هر آنچه که لازم باشد را مسئول بخش مورد نظر به شما خواهد داد. قفس کاملاً امن بوده و نهایتا تا یک متر زیرآب می رود. با انجام این کار تجربه بی نظیری برای خود رقم خواهید زد. این برنامه در تور آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی من جمله شرایط جوی، برخورد کوسه ها و وضعیت دریا بستگی دارد و زمان آن بین 5-3 ساعت متغیر است. بهترین زمان برای سفر بین ژوئن و سپتامبر می باشد. در این بازه روزانه حدود 5-4 کوسه در آب ها مشاهده می گردد.

2- پرش با بلندترین کشِ جهان را تجربه کنید

اگر به دنبال آدرنالین و هیجان بیشتر هستید حتما این پرش را امتحان کنید. این ماجراجویی فوق العاده را هرگز فراموش نخواهید کرد. این برنامه از سال 1977 توسط شرکت فیس آدرنالین برگزار می گردد. محل برگزاری این بانجی جامپینگ بر بزرگ ترین پل این کشور و روی رودخانه بلوکرانس می باشد. این رودخانه در مرزهای غربی و شرقی کیپ تاون است که در امتداد گاردن روت می باشد. پیش تر این مکان جزء بزرگ ترین ها برای انجام این کار بود اما اکنون در رتبه سوم قرار گرفته است. کسانی که دنبال هیجان هستند در تور آفریقای جنوبی حتما پرش با کش را در این مکان زیبا امتحان نمایند.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن، پرواز داخلی و خارجی و تور آفریقای جنوبی و بلیط تک به وسیله سفارت ایتالیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شینگن و تور فرانسه و مالدیو و تور آفریقای جنوبی ، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران با تهیه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن، پرواز داخلی و خارجی در این راستا که با این آژانس هواپیمایی افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و آگاه در این زمینه ویزای کانادا و ویزای توریستی شینگن پرواز داخلی و خارجی، تور ایتالیا و تور آفریقای جنوبی و بلیط تک می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور تابستان اروپا، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس و مالدیو بلیط تک... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.

3- به یک سافاری با خودرو، بروید

این کشور محل زندگی پنج حیوان معروف و مهم می باشد که به Big Five معروف است. این حیوانات عبارتند از کرگدن، شیر، لئوپارد، فیل و بوفالو. پارک ملی کروگر بهترین راه برای بازدید این حیوانات است که این پارک در رده بندی اول قرار می گیرد. پارک ملی کروگو که وسعتی برابر با 2 میلیون هکتار دارد بزرگ ترین پناهگاه این حیوانات محسوب می گردد. با تور آفریقای جنوبی و رفتن به این مکان شاهد حرکت حیوانات هستید و می توانید آن ها را از نزدیک ببینید. این تجربه در هیچ باغ وحشی کسب نمی گردد.

وسعت این پارک به اندازه ای زیاد است که گردشگران معمولاً بیش از یک روز را در آن سپری می نمایند. پارک ملی کروگز آفرهای گوناگونی را به شما ارائه می دهد. این آفرها از ماندن در چادرها تا استفاده از هتل های لوکس متغیر می باشد. از جمله تسهیلات دیگر پارک این است که شما می توانید سافاری خودران برای دیدن مناظر و حیات وحش داشته باشید. از طرفی نیز می توانید از تور آفریقای جنوبی که دارای لیدر می باشد، بهره ببرید. تنوع زیاد از ویژگی های دیگر این پارک است. شما می توانید هرتفریحی که می خواهید انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 459

به "جاذبه های گردشگری که در تور آفریقای جنوبی باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری که در تور آفریقای جنوبی باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید