یک مسئولیت دبیرکل فدراسیون گرفته شد، جانشین قنبرزاده تعیین شد!

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله انتخابی جام جهانی قطر تصمیم به ایجاد تغییرات در کادر مدیریتی ملی پوشان گرفته است.

یک مسئولیت دبیرکل فدراسیون گرفته شد، جانشین قنبرزاده تعیین شد!

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون که در روزهای ابتدایی حضورش منصور قنبرزاده را به اسم سرپرست دبیرکلی انتخاب نموده بود با حفظ سمت از او خواست تا دبیری ستاد اجرایی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان را هم بر عهده بگیرد.

با این حال این احتمال وجود دارد که در نشست روز یکشنبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مسئولیت دبیرکلی از قنبرزاده گرفته گردد. در حالی که او هنوز سرپرست دبیرکل فدراسیون است، خبرنگاران کسب اطلاع کرد مسئولیت او در ستاد اجرایی برنامه های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان از وی گرفته خواهد شد.

از قرار معلوم غلامرضا حسینی فرد مشاور ارشد مالی رئیس فدراسیون جدی ترین گزینه برای حضور در قامت دبیر ستاد اجرایی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان در راستا صعود به جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

بنابراین قنبرزاده که یکی از مهم ترین پست های فدراسیون فوتبال را بر عهده داشت حالا از ساختمان فدراسیون بیش از پیش فاصله می گیرد تا فعالیت خود را به اسم یکی از دوستان قدیمی عزیزی خادم در جایگاهی دیگر پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1769

به "یک مسئولیت دبیرکل فدراسیون گرفته شد، جانشین قنبرزاده تعیین شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مسئولیت دبیرکل فدراسیون گرفته شد، جانشین قنبرزاده تعیین شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید