فدراسیون باید زودتر VAR وارد کند، تیم ملی برای صعود شانس خوبی دارد

به گزارش هولی، شاهرخ بیانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد قرعه کشی در مرحله گروهی رقابتهای انتخابی جام جهانی قطر گفت: نمی توان گفت گروهی که در آن قرار گرفته ایم سخت است یا راحت. اصلاً در این مرحله راحت هستیم و دشواری نداریم و هیچ فرقی نمی کرد که اگر در گروه مقابل بودیم یا این گروه. برای کشوری مثل ایران که از قدرت های سنتی آسیا است و خودش را قطب فوتبال این قاره می داند، نباید تفاوت کند با کدام تیم ها مقابله می نماید.

فدراسیون باید زودتر VAR وارد کند، تیم ملی برای صعود شانس خوبی دارد

وی بیان داشت: با تک تک این تیم هایی که امروز هم گروه هستیم، بارها بازی نموده ایم و همانطور که آنها از ما شناخت دارند، ما هم از آنها شناخت داریم. این تیم ها را بارها شکست داده ایم و باز هم می توانیم این کار را تکرار کنیم. به خصوص که یکی از برترین تیم های ملی را داریم.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید نمود: جدی ترین و مهم ترین حریف ما در این گروه تیم ملی کره جنوبی است که همین تیم را هم ما بارها شکست داده ایم و حتی در جهت جام جهانی هم آنها را مغلوب کردیم. تیم هایی مثل عراق و لبنان و سوریه و امارات هم تیم هایی نیستند که بتوانند سد راه ما برای رسیدن به جام جهانی باشند. تیم ملی ایران مثل همواره برای راهیابی به جام جهانی شانس خوبی دارد.

کاپیتان سابق آبی پوشان سپس به دیدارهای اخیر این تیم در لیگ برتر اشاره نمود و گفت: با این بخش از صحبت های فرهاد که در مورد داوری ها بود کاملاً موافق هستم. استقلال حتی در آن 3 بازی که پیروز شد هم از داوری ها بسیار آسیب دید. اگر اشتباه داوری یک بار و دو بار باشد، انسان خوش بینانه به آن نگاه می نماید و می گوید اشتباه سهوی. اما وقتی این اشتباهات به کرات تکرار می گردد حق بدهید که ما هم دیگر به نسبت به آن خوشبین نباشیم.

بیانی تاکید نمود: در این فوتبال این همه هزینه می گردد نمی دانیم چرا برای ورود VAR هزینه نمی نمایند؟ روی صحبتم با ریاست تازه و محترم فدراسیون است که باید بداند استفاده از سیستم VAR از نان شب هم در این فوتبال واجب تر است. اگر VAR باشد قطعاً نتایج عادلانه تر و نزدیک تر به استحقاق تیم ها رقم می خورد.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: فوتبال ایران بیش از هر چیز دیگری به سیستم یاری داور ویدیویی احتیاج دارد. معضل این روزهای فوتبال ایران سطح پایین داوری هاست و اغلب داوران نشان داده اند که از آمادگی لازم برای بازی های عظیم و حساس برخوردار نیستند. لذا فدراسیون فوتبال باید در اسرع وقت اقدام به وارد کردن این سیستم نماید. دیر یا زود باید این اتفاق برای فوتبال ایران هم بیفتد و چه بهتر که فدراسیون زودتر این کار را انجام دهد.

شاهرخ بیانی نفر دوم از سمت راست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1754

به "فدراسیون باید زودتر VAR وارد کند، تیم ملی برای صعود شانس خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون باید زودتر VAR وارد کند، تیم ملی برای صعود شانس خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید