یونس محمود: قطر برای میزبانی از یک جام استثنایی آماده است

به گزارش هولی، کاپیتان تیم قهرمان آسیا در جام ملت های 2007 معتقد است با وجود شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، قطر برای میزبانی از یک جام استثنایی در سال 2022 آماده است.

یونس محمود: قطر برای میزبانی از یک جام استثنایی آماده است

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، یونس محمود که یکی از سفرای ستاد برگزاری مسابقات جام دنیای است، پس از بازدید از سومین ورزشگاه آماده برای میزبانی از مسابقات 2022 گفت: قطر به خوبی نشان داده که در سخت ترین شرایط و با وجود مسائل بی سابقه حاصل از شیوع بیماری کرونا همچنان پروژه های مرتبط با جام دنیای را پیش از موعد مقرر به مرحله بهره برداری می رساند و امروز شاهد رونمایی از سومین ورزشگاه این رقابت ها هستیم. باید بگویم قطر به خوبی نشان داده برای میزبانی از یک جام استثنایی آماده است و این موضوعی است که باید به آن افتخار کنیم.

یونس محمود اضافه نمود: قطر با وجود محدودیت ها و مسائل بسیار سختی که در این مقطع وجود دارد به کار خودش ادامه می دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی عراق اضافه نمود: من عقیده دارم این جام دنیای میراث گرانقدری در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی است که در دنیا تاثیرگذار خواهد بود. همچنین پیشرفت قابل توجه تیم ملی قطر که موجب قهرمانی آنها در جام ملت های آسیا شد باعث می گردد شاهد حضور قدرتمندانه ای از این تیم در رقابت ها باشیم. من باور دارم قطر با استراتژی درست و به صورت هدفمند به پیشرفت خودش در فوتبال آسیا و دنیا ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1002

به "یونس محمود: قطر برای میزبانی از یک جام استثنایی آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونس محمود: قطر برای میزبانی از یک جام استثنایی آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید