گلباران یاران جهانبخش در لیگ اروپا ، واکنش به شکست سنگین فاینورد (تور ارزان اروپا)

به گزارش هولی، تیم فاینورد شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ اروپا شکست سنگینی را متحمل شد.

گلباران یاران جهانبخش در لیگ اروپا ، واکنش به شکست سنگین فاینورد (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فاینورد بامداد امروز در حضور یک نیمه ای علیرضا جهانبخش با نتیجه 4 بر 2 در خانه لاتزیو ایتالیا بازنده شد. در این بازی که جهانبخش از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت، لوئیز آلبرتو در دقیقه 4، فلیپه اندرسون در دقیقه 15 و ماتیاس وسینو در دقایق 28 و 63 برای لاتزیو گلزنی کردند. سانتیاگو خیمنس هم هر دو گل فاینورد را در دقایق 69 (پنالتی) و 88 به ثمر رساند.

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در پی این شکست در آغاز مرحله گروهی لیگ اروپا گفت: از نتیجه این بازی شوکه نیستم. شوک کلمه خوبی برای استفاده در فوتبال نیست اما از عملکرد تیم راضی نبودم. شما می توانید احساس کنید بازیکنان فاینورد با برترین نیت به اینجا آمدند اما بیشتر از این نمی توانستند کاری نمایند.

وی اضافه کرد: نیمه نخست با آنچه تصور می کردم بسیار متفاوت بود. وقتی در سطحی بازی می کنید که در هفته های اخیر برای آن آزمایش نشده اید چنین نتیجه ای هم به دست می آید. در نیمه نخست خیلی از بازی فاصله گرفتیم و توپ های ساده ای را از دست دادیم. وقتی از نظر ذهنی این طور باشید مالکیت توپ نیز بسیار سخت می گردد. از بازی فاینورد در نیمه دوم راضی بودم و دو گل زدیم. البته لاتزیو نیز فرصت هایی داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2150

به "گلباران یاران جهانبخش در لیگ اروپا ، واکنش به شکست سنگین فاینورد (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

2 کاربر به "گلباران یاران جهانبخش در لیگ اروپا ، واکنش به شکست سنگین فاینورد (تور ارزان اروپا)" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلباران یاران جهانبخش در لیگ اروپا ، واکنش به شکست سنگین فاینورد (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید