لنون: میلان بر ما تسلط نداشت، قدرتمندانه تر از سال جاری برمی گردیم

به گزارش هولی، خبرنگاران: سرمربی سلتیک با وجود شکست سنگین مردانش در خانه برابر میلان معتقد بود نماینده ایتالیا بر میزبان اسکاتلندی سلطه نداشته است.

لنون: میلان بر ما تسلط نداشت، قدرتمندانه تر از سال جاری برمی گردیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، نیل لنون در کنفرانس خبری پس از شکست خانگی 3 بر صفر سلتیک مقابل میلان که شاگردان او را نه تنها از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بلکه کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا نیز محروم کرد، گفت: گل هایی که از روی ضربات کرنر خوردیم مرا ناامید کرد. این گل ها و همچنین موقعیت هایی که از دست دادیم ناراحت کننده ترین جنبه های بازی بودند. ما در این بازی رقابت کردیم و رقابت کردیم اما شما فقط جنبه دفاعی بازی ما را می بینید.

میلان در شرایطی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که از 4 بازی اخیرش در خانه سلتیک تنها 2 امتیاز گرفته بود و آخرین پیروزی اش برابر این تیم به سال 1969 برمی گشت.

لنون اضافه نمود: میلان نسبت به بازی رفت پیشرفت نموده بود. قبل از بازی گفته بودم که نتایج ضعیف این تیم در رقابت های داخلی دلیلی برای دست کم دریافت این تیم نیست و من به آن توجهی ندارم. ما امشب موقعیت های بیشتری را نسبت به بازی رفت در سن سیرو ایجاد کردیم و فکر نمی کنم که میلان همه جوره بر ما احاطه داشته است. میلان قدر موقعیت هایش را دانست اما خود ما هم در شکست مان مقصر بودیم. اگر می خواهیم به بازی در لیگ قهرمانان ادامه دهیم باید پیشرفت داشته باشیم. همه ما از کسب تجربه در اروپا لذت می بریم و از بازی های خود در این فصل درس گرفتیم. هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا سال بعد قدرتمندانه تر برگردیم و رقابت کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 337

به "لنون: میلان بر ما تسلط نداشت، قدرتمندانه تر از سال جاری برمی گردیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "لنون: میلان بر ما تسلط نداشت، قدرتمندانه تر از سال جاری برمی گردیم" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لنون: میلان بر ما تسلط نداشت، قدرتمندانه تر از سال جاری برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید