تور ارزان روسیه: علت اسپالتی برای خودداری از دست دادن با سرمربی اسپارتاک مسکو

به گزارش هولی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی علت اینکه چرا در انتها بازی خارج از خانه شاگردانش در مرکز روسیه حاضر نشد به سرمربی حریف دست بدهد را اعلام کرد.

تور ارزان روسیه: علت اسپالتی برای خودداری از دست دادن با سرمربی اسپارتاک مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال ناپولی برای خودداری از دست دادن با روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال اسپارتاک مسکو در انتها بازی شب گذشته (چهارشنبه) دو تیم علت آورد.

در انتها این بازی از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا که با شکست 2 بر یک ناپولی همراه بود، روی ویتوریا سرمربی پرتغالی تیم اسپارتاک مسکو به سمت اسپالتی که با قدم هایی آهسته به سمت رختکن ها در حرکت بود رفت تا با او دست بدهد، اما سرمربی ایتالیایی حاضر نشد این کار را انجام دهد. ویتوریا نیز لحظاتی سر جای خود ایستاد و سرش را به شیوه ای طعنه آمیز تکان داد.

تصور می شد که علت خودداری اسپالتی از دست دادن با ویتوریا، اتفاقات انتها بازی رفت دو تیم در شهر ناپل باشد، زمانی که سرمربی ناپل مدعی شد که همتای پرتغالی اش او را در جریان بازی مسخره نموده است. اسپالتی اما علت دیگری را برای تصمیم خود اعلام کرد.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: او (ویتوریا) قبل از بازی به من خوشامد نگفت و دست نداد. آن زمان است که شما باید دست سرمربی تیم رقیب را بفشارید، نه در انتها مسابقه آن هم به خاطر اینکه تیم تان برنده شده است. من همواره قبل از تمام بازی ها به سمت سرمربی تیم میهمان می روم و به او خوشامد می گویم. اینکه بعد از بازی آن هم فقط وقتی که تیم تان برنده شده بروید و با او دست بدهید که هنر نیست. شما باید برای میهمانی که به استادیوم تان می آید احترام قائل باشید.

برای ناپولی بازی در خاک روسیه خیلی بد شروع شد، چرا که در همان دقیقه نخست داور یک پنالتی به سود تیم میزبان گرفت و به این ترتیب زمینه به ثمر رسیدن اولین گل بازی برای اسپارتاک فراهم شد.

اسپالتی در این باره هم گفت: متأسفانه گل خوردن درست در ابتدا بازی کار ما را سخت کرد. از شروع نیمه دوم بازی را کنترل کردیم، اما آن زمان دیگر خیلی دیر شده بود. در نیمه دوم کاری که می بایست را انجام دادیم، اما نباید آن گل را در ابتدای مسابقه می خوردیم، چون آن گل همه برنامه تاکتیکی تیم مان را به هم ریخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1927

به "تور ارزان روسیه: علت اسپالتی برای خودداری از دست دادن با سرمربی اسپارتاک مسکو" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان روسیه: علت اسپالتی برای خودداری از دست دادن با سرمربی اسپارتاک مسکو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: علت اسپالتی برای خودداری از دست دادن با سرمربی اسپارتاک مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید