گتوسو: نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم، شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم

به گزارش هولی، جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل المپیاکوس ابراز نارضایتی کرد.

گتوسو: نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم، شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم

به گزارش خبرنگاران ، جنار گتوسو که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه المپیاکوس یونان تن به شکست 3 بر یک دادند و در نهایت به خاطر تنها تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده یونان از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها بازماندند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا گفت: ما نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم. عصبانی هستم چون می توانستیم از این مرحله صعود کنیم.

وی ادامه داد: بازی در دستان ما بود و هشت موقعیت گلزنی در چنین ورزشگاهی خلق کردیم اما وقتی در مقاطعی از بازی مرتکب اشتباه می شوید، شایسته حذف از گردونه رقابت ها هم هستید. ما در این بازی نشان دادیم که هنوز به اندازه کافی خوب نیستیم.

سرمربی ایتالیایی میلان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: داور هم در چند صحنه تصمیمات بحث برانگیزی گرفت اما وقتی پس از خلق هشت موقعیت در این جو با اولین دردسری که روبرو می شوید مرتکب اشتباهات احمقانه ای می شوید، به درستی باید به خانه بروید چون ما شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم.

گتوسو توضیح داد: ما نباید اجازه می دادیم که المپیاکوس سوار بر بازی گردد و فکر می کنم بی تجربگی مشکل اصلی ما است. ما باید با انگیزه و عزم راسخی پا به بازی می گذاشتیم. به هر حال نباید بهانه ای بگیریم و مسئولیت این شکست را برعهده می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 112

به "گتوسو: نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم، شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: نتیجه و بازی را به المپیاکوس پیشکش کردیم، شایسته پیشروی بیشتر در مسابقات لیگ اروپا نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید