گردشگران خارجی برای یزدی ها 12 میلیون دلار درآمدزایی کردند

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی شرافت، بعد از ظهر امروز در جلسه نشست ستاد سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به سفر 38 هزار گردشگر خارجی به استان یزد از ابتدای امسال تا به امروز گفت: ورود گردشگران به این استان ارزآوری خوبی به همراه داشته و به واقع می توانیم از گردشگری به عنوان یک صنعت پردرآمد یاد کنیم.

گردشگران خارجی برای یزدی ها 12 میلیون دلار درآمدزایی کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای تابستانی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: اگر زیرساخت های لازم فراهم و شرایط به نحو بهتری برای گردشگران فراهم گردد، به طور قطع میزان درآمدهای حاصل از این بخش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه هم در زمینه گردشگری و هم در زمینه توسعه صنایع دستی نیازمند سرمایه گذاری هستیم، مطرح نمود: در استان یزد با کمبود هتل روبرو هستیم به نحوی که در اوقاتی از سال، 100 درصد ظرفیت هتل های استان یزد با حضور گردشگران خارجی اشغال شده است.

شرافت یادآور شد: آمار اماکن اقامتی در استان یزد از 60 واحد به 69 واحد رسیده اما نیازمند سرمایه گذاری های بیشتر در این زمینه هستیم و سرمایه گذارانی نیز در این زمینه اعلام آمادگی نموده اند و امیدواریم با تسهیل شرایط برای آنها، به زودی شاهد احداث اماکن اقامتی جدید در استان باشیم.

وی با بیان اینکه استقبال سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاریها در زمینه جذب گردشگر در استان یزد خوب بوده است، اضافه نمود: در شش ماه نخست امسال، 140 میلیارد تومان در این زمینه جذب سرمایه گذاری اجرا شده است.

شرافت اظهار امیدواری کرد: با برطرف موانع سرمایه گذاری در استان یزد، بتوانیم شاهد حضور گسترده تر و استقبال بیشتر سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در این استان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 734

به "گردشگران خارجی برای یزدی ها 12 میلیون دلار درآمدزایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران خارجی برای یزدی ها 12 میلیون دلار درآمدزایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید