پیشنهاد واحد درسی لیونل مسی در مدارس ابتدایی آرژانتین

به گزارش هولی، هم تیمی سابق لیونل مسی پیشنهاد داد یک واحد درسی به نام این فوق ستاره در مدارس ابتدایی کشورش ایجاد گردد.

پیشنهاد واحد درسی لیونل مسی در مدارس ابتدایی آرژانتین

هم تیمی سابق لیونل مسی پیشنهاد داد یک واحد درسی به نام این فوق ستاره در مدارس ابتدایی کشورش ایجاد گردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از tycsport، گابریل میلیتو، سرمربی فعلی آرژانتینوس جونیورز، و بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین پیشنهاد کرد واحد درسی به نام لیونل مسی در مدارس ابتدایی این کشور تدریس گردد.

گابریل میلیتو با تمجید از لیونل مسی گفت: باید در مدارس ابتدایی، واحد درسی به نام لیونل مسی داشته باشیم تا بچه ها با کارهایی که او در زندگی نموده است آشنا شوند. مسی بر مسائل زیادی غلبه کرد تا به این مرحله برسد و باید نسل های بعد با چنین شخصیتی بیشتر آشنا شوند.

میلیتو در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه نمود: او یک نمونه است و باید الگویی برای بسیاری از آرژانتینی ها باشد. در مدارس ابتدایی باید واحد درسی به نام لیونل مسی وجود داشته باشد. به پسران 8 تا 10 ساله باید داستان او را گفت.

این اولین باری نیست که زندگی و کار یک فوتبالیست به عنوان موضوع مدرسه پیشنهاد داده می گردد. در مصر این اتفاق برای محمد صلاح رخ داد که با صعود این کشور آفریقای شمالی به جام جهانی در سال 2018 خود را به عنوان یک الگوی ملی معرفی کرد. او با پیراهن لیورپول در لیگ برتر نیز قهرمان شد.

صحبت های مسی درباره جام جهانی بعدی

او در گفت وگو با روزنامه تیتان اسپورت چین گفت: فکر نمی کنم که در جام جهانی 2026 باشم. جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی برای من خواهد بود. باید دید که تا سه سال بعد چه اتفاقی می افتد اما از همین اکنون نظر من این است که راهی جام جهانی بعدی نمی شوم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی مقابل استرالیا در دیداری محبت آمیز بار دیگر به غیبتش در جام جهانی 2026 اشاره نمود و گفت: آنچه در خصوص جام جهانی گفتم یک چیز عادی است. به علت سن بالا سخت است بخواهم خودم را به جام جهانی 2026 برسانم. اکنون مسابقات مقدماتی در راه است، سپس کوپا آمریکا. ما باید از چیزهایی که به دست آورده ایم و از هر لحظه ای که زندگی می کنیم، لذت ببریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2274

به "پیشنهاد واحد درسی لیونل مسی در مدارس ابتدایی آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد واحد درسی لیونل مسی در مدارس ابتدایی آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید