همسر مکرون به قرنطینه رفت

به گزارش هولی، رسانه ها از قرنطینه رفتن همسر رئیس جمهوری فرانسه به دلیل دیدار وی با شخصی که آزمایش کرونای او مثبت بوده، خبر دادند.

همسر مکرون به قرنطینه رفت

به گزارش فارس، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از به قرنطینه رفتن همسر امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه به عنوان اقدام پیشگیرانه در ارتباط با بیماری کرونا خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رویترز دفتربریژیت ماکرون همسر امانوئل ماکرون گفت به دنبال دیدار بریژیت ماکرون با فردی در 15 اکتبر (پنجشنبه 24 مهر) که آزمایش کرونای او مثبت بوده و علائمی از این بیماری را داشت، اینک همسر رئیس جمهوری فرانسه میخواهد به قرنطینه برود.

دفتر همسر رئیس جمهوری فرانسه اعلام نموده که بریژیت ماکرون مطابق با توصیه های مقامات بهداشتی ، به مدت هفت روز در قرنطینه خواهد بود. گفته می گردد بریژیت ماکرون در این مرحله هیچ علائمی از بیماری کرونا را ندارد.

صلیب سرخ جهانی به تازگی با هشدار درباره همه گیری شدید کرونا در اروپا بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت ها و رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و حضور نیافتن در تجمعات تاکید نمود.صلیب سرخ جهانی مستقر در ژنو گفت که آزمایش کرونای بیش از هفت میلیون نفر در اروپا مثبت اعلام شده است.

بریژیت ابستین رئیس صلیب سرخ اروپا با هشدار در این زمینه بر لزوم اقدامات جامع، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات، ماسک زدن، شستن دست و قرنطینه شخصی در صورت بیماری تاکید نمود. 41 کشور از 54 کشور اروپایی طی دو هفته گذشته جهش 10 درصدی ابتلا به کرونا را ثبت نموده و در 23 کشور افزایش موارد به بیش از 50 درصد رسیده است. حدود 250 هزار نفردر اروپا بر اثر بیماری کووید-19 جان خود را از دست داده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1279

به "همسر مکرون به قرنطینه رفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "همسر مکرون به قرنطینه رفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر مکرون به قرنطینه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید